en we zijn weer ff bezig geweest.
jullie zien liever foto's toch?
wat hebben we gedaan vandaag? van alles en niks eigenlijk haha.
vanmiddag na 3 uur pas wat gedaan, voor de tijd had ik andere dingen.
waaronder het afscheid van de rooie astra f die ik had.
die is nu plat, misschien dat ie ooit eens terug komt als een blikje of zo
nja, heb de onderste spoiler er af gehaald en de luidsprekers achterin, de rest lekker allemaal laten zitten.
de foto's van wat ik verder gedaan heb
vanaf het begin, 1 wiel moest nog gespoten worden, gelijk wielkast ff goed bekeken, net zo als de anderen.
deze was wel het ergste van allemaal, die komt er ook niet vanaf zonder lasapparaat haha.
heb het nu ff snel flink in gespoten met de spuitbus die er het meest op leek, mat zwart, en ook goed er op gespoten
late drogen en daarna blanke lak er op.
ja ik weet dat dat geen oplossing is, maar hoop dat het wel weer een beetje vertraging geeft.
(tips voor aanpak zeer welkom)
intussen dat het wiel en de remmen gespoten waren onder het drogen maar ff met de luidsprekers bezig geweest.
en deze had ik ook weer terug, dus ook er maar ff op gezet.
op de foto is heel duidelijk te zien dat iemand er met een spuitbus op heeft gezeten, valt zo in de auto niet echt op.
omdat ik de skirts en bumpers er mat zwart op wou maken dacht ik dat het leuk zou staan als ik de spoiler ook maar matzwart zou maken.
haha, dat lijkt dus ff niet he

die komt gewoon in kleur
vind vanaf de achterkant gezien het helemaal geen porum.
mario..
ik weet zo ff niet meer hoe het bij mijn rooie was, maar doro dat ik nu een zwarte spoiler tegen een paarse auto hield vielen mij een paar dingen op
wil jij eens kijken als dat bij jouwe ook zo is?
als ik de rand van de spoiler netjes onderaan gelijk hou dan sluit ie op de hoek niet aan bij het raam.
en het plekje waar het opel logo zit op de spoiler lijkt de spoiler lager te zijn.
als je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel maak ik een foto voor je
verder wou ik toch nog ff weten hoe het staat..
begon donker te worden dus zijn niet heel mooi gelukt.
bij de laatste foto valt goed te zien hoe de skirts staan bij de wielen, de wielen steken nu uit, met de skirts er op lijkt het veel mooier