• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

zo had de astra eigenlijk op de meeting moeten staan, maar helaas miste er wat, en had geen tijd om het allemaal over te zetten..

20130529113433.jpg

20130529113444.jpg

20130529113454.jpg

20130529113507.jpg

het ziet er nu nog niet als een geheel uit, maar de bedoeling word:

sideskirts in kleur er op zetten.

achterbumper ook een rood biesje in, moet eigenlijk ook ff een gsi bumper worden of die bij de voor bumper hoort, maar die zijn zeer zeldzaam.

stootstrips er af en dan een rood biesje over de auto.

heb oiok gedacht aan de bredere stootstrips met een rood randje, maar vind dat weer niet heel mooi met de skirts er bij op.

@petrolhead wrote:wat had je dan in gedachten ? vind 300 niet te veel ( blijft veel geld )

c20xe gaan voor stuk meer de deur uit :P

miss interessanter voor jou om te kijken naar een c20ne ? goedkoop en veel voor te vinden.

nou denk dat het een beetje dommigheid van mij was.

de 1e indruk van mij op die advertentie was dat dat ding daar snel weg moest omdat ie in de weg stond ;)

als ik ga zoeken naar een ander blok word het sowieso gewoon een 8v, maar als ik tegen een 16v aan loop zoals nu met deze zeg maar dan is dat natuurlijk ook wel mogelijk ;)

maar ook die zou ik dan weer zien te verruilen tegen een 8v.

schijnt namelijk dat de 8 kleppertjes toch wel wat sterker zijn en meer kunnen hebben.

en ook minder schade bij kapot draaien, en heel belangrijk, iets zuiniger (al ligt dat ook aan me rechter voet natuurlijk haha)

Gisteren verhaal gehoord, bij de garage.

Mevrouw kochte haar astra F van BJ 96.. In 1998 met 80.000km!

Tot de kmstand van vorige week 280.000km is haar distribitieriem geknapt met starten!

In die 15 jaar en 200.000km heeft mevrouw nooit de riem laten vernieuwen, bij haar 1.8 16v.

Dus 1ste riem!

Nieuwe riem erop en rond gedraaid, en toen starten.... En ja hoor en hij liep als een tiet.

Schijnbaar net niet de kleppen geraakt.

Toch wel betrouwbaar zo'n 16kleppertje?

Dadelijk word het nog een f1 :(

Gsibumper vond ik mooier, jammer dat je niet kortbij woont anders had ik hem over genomen :mrgreen: moet ik hem wel eerst recht trekken van voren, wil een gsibumper mooi aansluiten :jerry

@astraTD wrote:Dadelijk word het nog een f1 :(

Gsibumper vond ik mooier, jammer dat je niet kortbij woont anders had ik hem over genomen :mrgreen: moet ik hem wel eerst recht trekken van voren, wil een gsibumper mooi aansluiten :jerry

hoezo een f1 dan? mis ik wat dan?

zo had de astra eigenlijk op de meeting moeten staan, maar helaas miste er wat, en had geen tijd om het allemaal over te zetten..

20130529113433.jpg

20130529113444.jpg

20130529113454.jpg

20130529113507.jpg

het ziet er nu nog niet als een geheel uit, maar de bedoeling word:

sideskirts in kleur er op zetten.

achterbumper ook een rood biesje in, moet eigenlijk ook ff een gsi bumper worden of die bij de voor bumper hoort, maar die zijn zeer zeldzaam.

stootstrips er af en dan een rood biesje over de auto.

heb oiok gedacht aan de bredere stootstrips met een rood randje, maar vind dat weer niet heel mooi met de skirts er bij op.

Dadelijk word het nog een f1 :(

@astraTD wrote:Dadelijk word het nog een f1 :(

hoezo een f1 dan? mis ik wat dan?

soepkiepe wrote:

20130529113433.jpg

Kwijl kwijl :wub

Effe op de sloop neuzen ,Laatste keer dat ik bij Gaos (Emmeloord) was stond er nog een complete astra gsi maar dat was dacht ik Augustus vorig jaar . Die zal nu wel inmiddels aardig kaal wezen :jerry

Terug
Naar boven