• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra A contactslot

origineel gepost door Aapje

Moet juist eraf zijn he...

Maar je moet in principe het cilinderslot op stand 1 zeg maar erin steken. En daarna terug draaien naar stand 0. Wel het eerder ingestoken staafje aan de zijkant eruit halen... Anders vergrendeld hij niet...

owk.. dat was mij dus niet verteld :swear wat kan ik op dit gesloopt hebben?

Niks zover ik weet, tenzij je een flinke hamer hebt gebruikt e.d. :P

haha nee dat niet :P maar het oude slot bleef wel halverwege hangen heb hem met een beetje trek en schroeverdraaier eronder eruit gekregen :) Heb gisteravond van kimmiej allerlei tekeningen gekregen en van jou wat tips dus daar ga ik zondag mee aan de slag :)

Heel erg bedankt alvast!

Gr. Roy

Mocht 't niet lukken... Laat maar weten. gooi ik wel een contactslotje van een ascona c in de auto. En rammel ik de qp wel effe jou kant op (dieren toch? volgens je profiel)...

Niks zover ik weet, tenzij je een flinke hamer hebt gebruikt e.d. :P

haha nee dat niet :P maar het oude slot bleef wel halverwege hangen heb hem met een beetje trek en schroeverdraaier eronder eruit gekregen :) Heb gisteravond van kimmiej allerlei tekeningen gekregen en van jou wat tips dus daar ga ik zondag mee aan de slag :)

Heel erg bedankt alvast!

Gr. Roy

Mocht 't niet lukken... Laat maar weten. gooi ik wel een contactslotje van een ascona c in de auto. En rammel ik de qp wel effe jou kant op (dieren toch? volgens je profiel)...

haha nou dit slot gaat dus echt niet werken. Heb het contactblok er eindelijk af (zitten 2 platbek schroeven in in plaats van inbus :( maar aan de oude zat er een soort van haakje aan de zijkant en op de nieuwe niet. Ik denk dat die het geheel naar beneden moet drukken. Heb al geprobeert dat handmatig naar beneden te drukken maar dat blijft niet zitten :( heb jij een slot wat er zeker op moet passen dan? Als je mij daarmee zou kunnen helpen heel graag :)

vandaag naar de dealer geweest en nu is er een andere contactslot besteld op chassisnummer.. nu maar hopen dat deze wel past, kan hem woensdag ophalen. Nu maar hopen dat het de goede is *zucht*

haha nou dit slot gaat dus echt niet werken. Heb het contactblok er eindelijk af (zitten 2 platbek schroeven in in plaats van inbus :( maar aan de oude zat er een soort van haakje aan de zijkant en op de nieuwe niet. Ik denk dat die het geheel naar beneden moet drukken. Heb al geprobeert dat handmatig naar beneden te drukken maar dat blijft niet zitten :( heb jij een slot wat er zeker op moet passen dan? Als je mij daarmee zou kunnen helpen heel graag :)

Pff moet ook altijd duren bij die gasten..

Waarop hebben ze de eerste bestelling gebaseerd dan ipv je chassisnr?

Hopen dat je er nu wel inderdaad 1 krijgt met zo'n haakje en dan het nu wel gaat lukken..

vandaag naar de dealer geweest en nu is er een andere contactslot besteld op chassisnummer.. nu maar hopen dat deze wel past, kan hem woensdag ophalen. Nu maar hopen dat het de goede is *zucht*

eerste keer handmatig opgezocht, was mijn fout omdat ik mijn kentekenbewijs vergeten was, dus 2de keer wel meegenomen :)

Morgen ga ik hem ophalen en dan maar even morgenavond in het donker passen aangezien ik hem toch echt wel werkend wil hebben weer..

Pff moet ook altijd duren bij die gasten..

Waarop hebben ze de eerste bestelling gebaseerd dan ipv je chassisnr?

Hopen dat je er nu wel inderdaad 1 krijgt met zo'n haakje en dan het nu wel gaat lukken..

:cry het zit mij ook totaal niet mee, nieuwe cilinderslot pas er ook niet in terwijl dit op chassisnummer uitgezocht is :cry zit er nu echt sterk over te denken om hem naar de sloop te brengen aangezien ik dit echt absoluut niet leuk meer vind :cry

als dit de lengte van de cilinderslot is

gaat hij er zover in

maar weet nu niet meer wat ik nog kan proberen :( had al geprobeert met een klap erop maar dat helpt niet, geprobeert in andere standen als de 1 erin te krijgen pakt hij helemal niet (vanwege dat pinnetje bovenop.

nog iemand die een oplossing weet? De juiste inzending die lijd tot de oplossing krijgt een krat bier van mij....

eerste keer handmatig opgezocht, was mijn fout omdat ik mijn kentekenbewijs vergeten was, dus 2de keer wel meegenomen :)

Morgen ga ik hem ophalen en dan maar even morgenavond in het donker passen aangezien ik hem toch echt wel werkend wil hebben weer..

:cry het zit mij ook totaal niet mee, nieuwe cilinderslot pas er ook niet in terwijl dit op chassisnummer uitgezocht is :cry zit er nu echt sterk over te denken om hem naar de sloop te brengen aangezien ik dit echt absoluut niet leuk meer vind :cry

als dit de lengte van de cilinderslot is

gaat hij er zover in

maar weet nu niet meer wat ik nog kan proberen :( had al geprobeert met een klap erop maar dat helpt niet, geprobeert in andere standen als de 1 erin te krijgen pakt hij helemal niet (vanwege dat pinnetje bovenop.

nog iemand die een oplossing weet? De juiste inzending die lijd tot de oplossing krijgt een krat bier van mij....

origineel gepost door kimmiej666

Had je die laatste tekst van dat toegestuurde blad ook erbij gehouden? Qua die pin?

jah, heb vanalles al geprobeerd :(

Terug
Naar boven