• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra A contactslot

ik ben het zat, haal morgen een complete van de sloop af :) dan maar hopen dat die nog lang meegaat aangezien ik de auto toch nog heel lang wil blijven rijden. Begin hem nu toch echt steeds meer te waarderen hoor nu ik in een oude suzuki swift rijd die met 120 trilt als een gek :)

origineel gepost door kimmiej666

Had je die laatste tekst van dat toegestuurde blad ook erbij gehouden? Qua die pin?

jah, heb vanalles al geprobeerd :(

Goede keuze :P ..

Moet zeggen dat ik nu al echt "verwend" ben door de luxe van mijn B veccies, maar die a'tjes zijn uitermate heerlijk en zeker geen straf om ook lekker mee te cruisen! :)

Hoop dat het lukt met een cilinder van de sloop, maar dat zal vast wel goed komen!

ik ben het zat, haal morgen een complete van de sloop af :) dan maar hopen dat die nog lang meegaat aangezien ik de auto toch nog heel lang wil blijven rijden. Begin hem nu toch echt steeds meer te waarderen hoor nu ik in een oude suzuki swift rijd die met 120 trilt als een gek :)

Moet zeggen dat ik nu al echt "verwend" ben door de luxe van mijn B veccies, maar die a'tjes zijn uitermate heerlijk en zeker geen straf om ook lekker mee te cruisen! :)

Hoop dat het lukt met een cilinder van de sloop, maar dat zal vast wel goed komen!

word een complete set die ik kan monteren aan het stuur.. dus moet die koploze bout eruit zien te krijgen... iemand suggesties hoe dit makkelijk te doen is? heb namelijk niet al te veel gereedschap zelf :(

word een complete set die ik kan monteren aan het stuur.. dus moet die koploze bout eruit zien te krijgen... iemand suggesties hoe dit makkelijk te doen is? heb namelijk niet al te veel gereedschap zelf :(

en eindelijk werkt de auto weer :D compleet blok van de sloop overgezet. Die koploze bout eruit krijgen was even lastig maar duurde niet lang, hamer en bijtel doet wonderen :D

me so happy!! :P

en eindelijk werkt de auto weer :D compleet blok van de sloop overgezet. Die koploze bout eruit krijgen was even lastig maar duurde niet lang, hamer en bijtel doet wonderen :D

me so happy!! :P

JEUH!!!

Ben blij voor je man!

Kun je weer lekker genieten van je veccie :)

haha jah had hem gelijk even een soppie gegeven, volgensmij dachten mensen op afstand dat ik hem wit had gespoten :P nu is die weer mooi antraciet :D

JEUH!!!

Ben blij voor je man!

Kun je weer lekker genieten van je veccie :)

haha jah had hem gelijk even een soppie gegeven, volgensmij dachten mensen op afstand dat ik hem wit had gespoten :P nu is die weer mooi antraciet :D

hahah, dat ken ik!

Mijne is ook al bijna maand of anderhalf niet meer gewassen en die wil je nu ook echt niet zien :cry

Maja wassen en 2 tellen later issie hier weer net zo smerig :(

hahah, dat ken ik!

Mijne is ook al bijna maand of anderhalf niet meer gewassen en die wil je nu ook echt niet zien :cry

Maja wassen en 2 tellen later issie hier weer net zo smerig :(

Terug
Naar boven