• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C GTS 3.0 CDTI; Motor Rebuild Update 04-10-2015

Weer een stukje dichterbij het begin :D

Inlaatspruitstukken, diesel rail, leidingen, EGR, EGR koeler verwijdert.. Motor en bak gesplitst..

Foto720-ANXCGHZW.jpg

Foto720-3K6Q8QKV.jpg

Foto720-MORLS3I7.jpg

Foto720-BKBVX4LE.jpg

Foto720-WM7TDOFV.jpg

Foto720-6EQGIDPZ.jpg

Foto720-AUX7RKFX.jpg

Foto720-VMZC4ELC.jpg

Foto720-JTMPYAME.jpg

Foto720-GCDK8SEM.jpg

Foto720-4FOO76EP.jpg

Foto720-XX6HQERP.jpg

Foto720-QJDTMEMO.jpg

Waarom moeilijk doen als het ook in de lucht kan.. olie verwerkt..

Foto720-OOM48BKI.jpg

Foto720-UQKE33M7.jpg

Foto720-RYAS8FB7.jpg

Foto720-UBEGGOHQ.jpg

Greetz C00kie

Mooie werkplek daar C00kie :thumb Bent idd weer flink aan't uitpakken :afro

Zou mooi zijn als ie voor 17 mei er weer bij is king:

Groet jraaf

@Wess1988 wrote:Wat is eigenlijk de bedoeling? Wil je je motor compleet opnieuw opbouwen of meer pk? 300, 400pk?

Compleet opnieuw opbouwen zonder EGR, aangepaste inlaat en uitlaat delen/spruitstukken.. complete kop revisies (kleppen geleiders zittingen etc) zuigers en drijfstangen uitwegen.. krukas balanceren.. nieuwe koppeling met vliegwiel.. waterstof injectie systeem.. en natuurlijk het distributiehuis vervangen waar de ellende mee is begonnen... en als het nodig is ook nog het compressorwiel van de turbo aanpassen..

PK's geen idee maar die 400pk is jezelf wel erg voor de gek houden. Zal mogelijk wel ergens rond de 270pk kunnen halen maar die vind ik niet zo belangrijk... ik wil tot maximaal haalbaar koppel gaan..

Greetz C00kie

@jraaf wrote:Mooie werkplek daar C00kie :thumb Bent idd weer flink aan't uitpakken :afro

Zou mooi zijn als ie voor 17 mei er weer bij is king:

Groet jraaf

Ga mijn best doen.. maar het is een grote klus en wil het niet te gehaast klaarmaken..

En met zo;n werkplek hoef je ook geen haast te maken ;)

Greetz C00kie

Waterstof injectie? Bedoel je water methanol injectie? Weet je al welke set je wil. Ik ben zelf ook aan het rondneuzen voor een snow performance stage 3.

@corsabc20xe wrote:Waterstof injectie? Bedoel je water methanol injectie? Weet je al welke set je wil. Ik ben zelf ook aan het rondneuzen voor een snow performance stage 3.

Ja water/methanol injectie.. Heb nog een aquamist systeem liggen die ik kan upgraden naar behoefte of een compleet ander set kopen.. Bij http://www.coolisbetter.nl/ verkopen ze ook mooie sets

Lekker bezig weer

Mooi dat je alles op de gevoelige plaat legt

Leuk dag boekje zo :D

En het gaat de goed kant op

Nog geen vreselijke dingen tegen gekomen ?

weet dat de mensen hier graag van :kewlpics houden.. en meteen een mooi dagboek..

Geen vervelende dingen gezien tot nu toe ;)

Terug
Naar boven