• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra c1 2.0 turbo. Afscheid Opel.

@Wess1988 wrote:

Binnenkort weer even wassen en dan de plastidip van de velgen afhalen.

She is back :)

Het staat haar weer netjes ziet er goed uit Wes heb je nu dan dus gewoon de standaard uitlaat met andere sier stukken.

Nee, compleet nieuwe uitlaat vanaf het flexibele stuk.

65mm doorsnede, dus iets meer power ook nog vermoed ik en de mannen van MCS.

Na het flexibele stuk zit een demper van Simons en 2 einddempers van Simons waaraan de OPC eindstukken zitten.

Vandaag met de auto naar het werk gereden (Amsterdam ), maar merk toch wel een klein beetje vermogenswinst.

Auto lijkt soepeler te rijden. Uitlaat maakt geen sjonnie geluid en is niet overdreven.

Als je de cruiscontrol aanzet merk je het zelfs nauwelijks.

Ja heel bijzonder want toen ik terug reed naar Lelystad zag ik bijna niks op de tussendoor weggetjes.

Was gezellig mannen.

Motor raakt boven de 100 graden. Wie weet wat de oorzaak kan zijn?

Koelvloeistof is nog prima en laatst nog grote beurt gehad van 1600 euro!

Gok: Thermostaat blijft dicht zitten, voel eens aan alle koelslangen van de motor bij warme motor,

of waterpomp doet niks meer. Gaat je ventilator wel aan ?

Denk Dat je een probleem hebt met je waterpomp alleen hoop ik voor je dat het een probleempje met de termostaat is

Terug
Naar boven