• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C2 2.2 probleem met achterklep "OPGELOST"

D.J.R.

Post veel
Hallo heren,

Ik heb vandaag besloten om m'n rooie Vectra de deur uit te gooien.

Heb gisteren weer de zoveelste storing gehad en ben er nu echt klaar mee.

Ondanks dat het blok volledig is gereviseerd en de versnellingsbak zal ik er weinig meer van terug beuren.

Nu wil ik gaan kijken voor een Vectra C1 stadion.

Hebben jullie nog tips en waar ik op moet Letten bij aankoop?

Ook wil ik weten hoe jullie er over denken als de km stand rond de 200.000km is.

Niet zo als bij de rooie Vectra van mij dat die gigantische veel olie zuipt.

Graag zijn tips en raad welkom.

Gr Dirkjan

Dus als ik jullie begrijp gaat m'n rechter spiegel mee draaien als ik de linker wilt verstellen terwijl de knop op de bedieningspaneel ingedrukt is voor de linker kant :( :hmmz

Dat klopt. Volgens mij moet je eerst je linker spiegel instellen dan de rechter spiegel. Als je dan de linker iets versteld draait de rechter automatisch mee. Is handig, hoef je niet beide apart instellen maar beide tegelijk in 1 beweging.

Moet je maar ff in je boekje kijken...

@D.J.R. wrote:Dus als ik jullie begrijp gaat m'n rechter spiegel mee draaien als ik de linker wilt verstellen terwijl de knop op de bedieningspaneel ingedrukt is voor de linker kant :( :hmmz

Het moet met tech2 gedaan worden. Opcom lukt niet. Je moet een module programmeren waar opcom niet in kan komen / of niet kan bewerken. Dat weet ik niet meer precies. Ik dacht dat het om de BCM ging.

Bij mij was het een kwestie van een andere schakelaar, andere licht/regen sensor en toen langs de dealer voor het actieveren.....

Mooie fijne auto. Ben er zelf ook nog elke dag blij mee! heb je trouwens geen (bovag) garantie op de auto. Dan zou ik als ik jou was even terug gaan naar de garage waar je hem hebt gekocht....

@D.J.R. wrote:Het viel mij op dat er geen automatische licht schakelaar in de auto zit,kan je er zo één met autofuncie er in zetten want een sensor zit er wel in volgens mij

Oké bedankt voor deze info.

Morgen ga ik twee Vectra,s bekijken.

C2 1.8 16v met 128.000 km en een C2 2.2 16v met 133.000 km.

Volgens mij zijn dat wel dergelijke auto's en allebei uit 2006.

Gisteren ben ik de trotse eigenaar geworden van een Vectra C2 2.2 16v Executive stationwagon uit 2006 met 133.000 km op de teller.

Prachtige 6 bak met leer bekleed en navigatie.

Foto's volgen nog.

6 januari kan ik hem op halen.

Dirkjan

Foto-BN4VFO8Q-G.jpg

Foto-WYNIT7RL-G.jpg

Foto-HRG6JWEE-G.jpg

Foto-XQTAE8VA-G.jpg

Foto-NNFG3DOV-G.jpg

Er zit een radio met navigatie in geloof een cd70. Maar daar kun je ook je telefoon mee verbinden of niet soms want bij sommige modellen zie ik bij de zelfde radio en parrot naast hangen, waarom dat zo

Als de Vec is voorzien van uhp4 dan kun je je telefoon koppelen

Dit kun je ook in scherm zien .

Je ziet boven in het scherm dan 4 blblokken

Radio Navigatie Telefoon en Boordcomputer

Kijk maar eens naar verschil tussen foto's van Jürgen en mijzelf

Jürgen met ik zonder

Dank je heren,

Dat ding begon wel te lullen dat er geen telefoon was aangesloten.

En op het midden console bij de handrem zit dit apparaat en wat dat voor dient weet ik ook niet.

Foto-WSPMB3FF-G.jpg

Dirkjan

Terug
Naar boven