• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C2 2.2 probleem met achterklep "OPGELOST"

Het mooiste was dat we niet wisten dat er een trekhaak verstopt was onder de auto :D :D

Schitterend gemaakt van opel.

Dan is de auto echt compleet zo.

Dirkjan

@D.J.R. wrote:Dank je heren,

Dat ding begon wel te lullen dat er geen telefoon was aangesloten.

En op het midden console bij de handrem zit dit apparaat en wat dat voor dient weet ik ook niet.

Foto-WSPMB3FF-G.jpg

Dirkjan

Da's een nokia mobiel adapter.

Je vec zal standaard uitgevoerd zijn met een UHP4 welke de BT ondersteunt.

Kunt in het telefoonmenu via BT je smartphone 'pairen'.

Dit werkt perfect.

Groet jraaf

Dank je lukas,

Dus jraaf, ik kan dat ding er gewoon uit gooien?? Heb geen nokia en tegenwoordig is het alleen maar smartphone

Dirkjan

Hey Dirk Jan,

Als je dit tekentje op je scherm hebt zit je goed.

Check eerst het pairen met je smartphone voor je iets weg knikkert. Die adapter in de middenconsole is waarschijnlijk alleen het oplaadpunt en antenne versterker voor de mobiel. Als je 'm er netjes uit wipt zou je het laadpunt eventueel met wat modden kunnen hergebruiken.

IMG_0936.jpg

IMG_0934.jpg

Groet jraaf

Kan ik trouwens mijn stalen winter velgen die afkomstig zijn van de b2 onder de nieuwe c2 leggen of komen de gaten van de bouten niet overeen

5 Gaats is het zeker alleen die 314 remmen snap ik niet maar dat zal de omtrek van de remschijf wel zijn of niet??

Het viel mij op dat er geen automatische licht schakelaar in de auto zit,kan je er zo één met autofuncie er in zetten want een sensor zit er wel in volgens mij

Terug
Naar boven