• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra eruit.........

Hey allemaal,

Bij deze moet ik bekennen een overloper te zijn.... Op zoek naar een vervanger voor mn B2 HB liep ik bij de ZOOD binnen ( weet dat nu 100% zeker!) op een verse met 42k op de klok kreeg voor de mijne met 240k aan ervaring in 9 jaar wel ( niet schrikken!) 1400 euro weer .................................

Helaas gaf de VRD me iets meer en bleek de nieuwe en luxere middenklasser nl. 2700 euro en voor een luxere uitvoering en grotere motor... onder de streep na optellen van allerlei opties en zeuren van mij om minder toe te betalen ook nog eens 3000 euro minder toe te leggen.......

Ik krijg nog een jaar volledige fabrieksgarantie en een rondje nieuwe sloffen ( 215/50-17) rukpukkel, In car DVD navi en ach, voor de rest kan ie alleen geen koffie zetten....

Na 9 opels is dit dus mijn afscheid van de blitz.........

Als het mag blijf ik wel graag lid al zal ik nu ook op een ander forum actiever gaan worden....

Grtz,

Marcel

Vuile huigelaar! Nee heel veel plezier met je nieuwe bak, begrijp uit je verhaal alleen niet wat je nu hebt gekocht...

Vuile huigelaar! Nee heel veel plezier met je nieuwe bak, begrijp uit je verhaal alleen niet wat je nu hebt gekocht...

[rquote=1843577&tid=140646&author=tmug]Vuile huigelaar! Nee heel veel plezier met je nieuwe bak, begrijp uit je verhaal alleen niet wat je nu hebt gekocht... [/rquote]

Ik vermoed dat hij van de Zeer Onvriendelijke Opel Dealer.

Naar de Vriendelijke Renault Dealer is gegaan.

Of hij heeft een zak onder zijn bed gevonden en is naar de Vriendelijke Rolls-Royce Dealer gegaan.

[rquote=1843577&tid=140646&author=tmug]Vuile huigelaar! Nee heel veel plezier met je nieuwe bak, begrijp uit je verhaal alleen niet wat je nu hebt gekocht... [/rquote]

Ik vermoed dat hij van de Zeer Onvriendelijke Opel Dealer.

Naar de Vriendelijke Renault Dealer is gegaan.

Of hij heeft een zak onder zijn bed gevonden en is naar de Vriendelijke Rolls-Royce Dealer gegaan.

[rquote=1843636&tid=140646&author=speaker]Espastisch??[/rquote]

of het nieuwe type "kliko" sport.

nee hoor veel plezier met je nieuwe auto:D

[rquote=1843636&tid=140646&author=speaker]Espastisch??[/rquote]

of het nieuwe type "kliko" sport.

nee hoor veel plezier met je nieuwe auto:D

een fransman voor een duitser:o:o:o:o:o

heb ooit een r-10 major gehad,niet vragen wat dat is was lang geleden,,

1 dag rijden 2 dagen pech.

maaar toch veel geluk toegewenst met je nieuwe barrel:P:P:P

een fransman voor een duitser:o:o:o:o:o

heb ooit een r-10 major gehad,niet vragen wat dat is was lang geleden,,