• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

velgjes fotos UPDATEE

rickykadett

Post weleens wat
heej

ik vroeg me af of je nog na belanrijke dingen moet kijken bij een velgen wissel

ik heb nu orginele 13 inch wielen maar er staan genoeg velgjes steek 4 x 100 te koop

maar je zit met et waarde is dat bijzonder?

ik wilde graag 15 inch velgen halen niet al te breed. ivm verbruik enzo

groetjes ricky

joehoeeee vandaag jariggg king: :D

straks de kadett even verwennen met de slijptol :D haha zal die wielkasten eens een beginnetje aan maken.. heb alleen geen novirox,, ga het nog proberen te regelen anders gewoon goed dat roest weghalen en met de speciale primer (roestomzetter) spuiten

groet ricky :D

hahaah nou ik zou best willen,, alleen had gehoord dat de auto dan totaal anders gaat rijden.

minder lekker enzo hoop dat andere hier op het forum juist goede ervaringen hebben,, dan wil ik nog wel de overweging nemen:P

ik had geen spuitbus maar een pot met tectyl in een bak kokend water en een kwast (A)

had ons pap bij de marine mee genomen da spul is ouder als mij maar werkt perfect!

@rickykadett wrote:volgensm mij is het de kat die tegen het hitteschild aan komt.

maare wat vind je van de fotos :D :kewlpics ?

Hup die kat eronder uit ;)

Op de foto´s ziet er alles goed uit...hoe ziet nu je rechter wielkastrand eruit...de ene die je gespoten hebt

@lukelaaf wrote:

dit is die topic waar ik op kwam via google.

Dat is hem...staat op de 2de pagina van kadett deel

@Ricky, heb ongeveer de helft gedaan van de rand dus het valt niet op.....als je de foto's kijkt van de ± de laatste 2 pagina's van mijn topic kan je zien dat het niet opvalt

haha dat we oftopic gaan zal mij een worst wezen :D :vertag

maar ziet dat er een beetej netjes uit dan? dat ej de binnerandjes zwart hebt? op een witte auto?

maandag gaa ik hem zelf onder handen nemen. vorrige keer deed ons pa het nu ikke :jerry .

haha maar het moet echt niet zoo snel terug komen zeg da was echt zonde:)

ng90gp.jpg

vandaag de dett afgemaakt

demper goed gehangen wielkasten gedaan.. moah redelijk netjes.

ben alleen op zoek naar een sticker om over de rechter deur te plakken ivm diepe krassen

10rpxxs.jpg

30rmvyb.jpg

6f2pa8.jpg

dtvev.jpg

ra9glg.jpg

oh09vt.jpg

346otg2.jpg

update volgt...

gr ricky king:

zocht even op google op tencopal tectyl en zag ik jou kadettje voorbij komen tussen de plaatjes ;)

zal even topic door kijken.

volgens mij gaan we best wel off topic :jerry

dorpels en een lijntje van de wielkastranden heb ik met tencopal gedaan.....zwarte plakzooi.....dus zal ook zijn taak wel doen

dankjewel raluph:)

een wielkast was echter dan ik dacht,

buitenkant het randje(wat jij zwart maakte) was weg gerot binnenscherm gelukkig niet :D

maar omdat het buitenscherm nu niet vast zit aan het binnenscherm gaat hij morgen ff snel naar een lasbedrijfje bij ons in de buurt om ff wat puntlasjes te geven :) dan kan ik gaan plumuren en spuiten.. hoop dat het goedkomt :jerry

ricky

had ik ook dat me uitlaat rammelt. alleen als ik een bocht naar links maakte.

gewoon een stuk uitlaat rubber om de uitlaat heen gedaan daar een dikke tiwrap en geen herrie meer:)

die potten zijn idd goei spul

oja staat in roosendaal( noort brabant) een opel ascona te koop! moest ff keren om hem te bekijken. helaas niet dichtbij kunnen kijken..

wel leuk die opeltjes:)

ricky king:

de beloofde fotoooows

qq1f8g.jpg

28gshms.jpg

2dsoj6c.jpg

blokje nog onder handen genomen:D

10hr1ip.jpg

2rpfyba.jpg

en nu de roest:(

210hz84.jpg

2505a90.jpg

geen gaten maar het is gewoon bruin enzo

groetjes ricky:)

hahaha jhaaaa dat komt goed ben niet zoo heel actief nu op het forum maar zal fotos blijven maken:)

zal zometeen ff naar benede gaan en fotos van de wielkast maken..

je kent die fotos nog wel dat we ze aan het opknappen waren.. maar hoe ze nu zijn in zoooon korte tijd:( sonde

maar komt helemaal goed:D..

heb trouwnes mn lijstje nog wat aangepast.. lijst maken kan ik wel, nu nog uiitvoeren :jerry

-velgjes zoeken,

-voltmeter inbouwen.

-dikkere pluskabel naar achter

-oude pluskabel gebruiken voor ''de 3 upgrades'' van dynamo naar accu/van motor naar carroserie/en van minpool naar carroserie ;)

-wielkasten natuurlijk

-die demper eronder schroeven.

-miss die achter ruit nog afkitten. gewoon wat spul drtussen stouwen ivm lichte water lekkage.

-keer een andere berekende kist maken. ben benieuwd wat die woofer doet op een hogere toonhoogte!

morgen gaat hij naar de apk ik verwacht niks bijzonders, co is goed gordels en banden speling en weet ik het allemaal zijn goed. laat maar komen die apk :ass haha.

nu even fotos maken :D

ricky

et waarde is idd belangrijk.

ik wou bij mijn astra f ook 15 inch plaatsen.

maar de banden schuurde toen tegen de wielkas achter.

Terug
Naar boven