• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

velgjes fotos UPDATEE

t word dan wel dus een grote pijp naar achter.. en dan miss met een sport demper.. maar zou dat veel schelen in verbruik? en waarom zou hij dan meer moeten gaan verbruiken?

labda en alles zit er nog ,.daar kom je niet aan...

vandaag aan het hobbyn geweest

demper zit nog te ver onder de auto... je ziet hem haast niet.

geluid is voor zover redelijk.. had hem harder gewilt.. maar de kat zit er nog onder!!:P

hier is t filmpjee

" onclick="window.open(this.href);return false;

ricky:)

@ raluph haha dankje. in het echt klinkt het zoo veel mooier(alleen in de auto is het redelijk zachtjes) maar ik ben blij dat ik geen speakers in die panelen heb gedaan.. interieur is veel te netjes (behalve de hoedeplank. die was kapot en heb ik zelf gaten in gezaagd:) dusja)

had et filmpje op mobiel bekeken de speaker kon et niet aan kraatte als een gek :thumb

via laptop klinkt het tog een stuk beter

haah idd. nog net geen japstyle geluid.. mooie brom erin. maar ik weet zeker dat binnekort die katalysator er ook tussen uit ligt :jerry .

gr ricky

haha. maar dat zal ik wel doen als ik zelf mag rijden. ons pa vind dat niet zon goed idee(A) haha :jerry

ken ik hem zelf naar mn werk rijden en daar op de brug zetten:P

is ook fijner om op de brug te doen dan voor op straat.....met de onderkant van de auto tectyleren stond de mijne op bokjes en toen heb ik een keer mijn hoofd tegen de achteras gestoten....en denk als jij de kat eraf haalt op straat dat je dan ook iets zal stoten....dus lekker op de brug doen als dat kan. wanneer mag je trouwens op voor je rijbewijs??

hoop voor je dat je de eerste keer zal slagen!

scheelt weer een hoop geld die je in je kadett kan steken ;)

ik zelf ben op staat ook me uitlaat er onder gaat zetten.

zelfde avond nog met een schaar tectyl uit me haar geknipt :swear

dat is iets wat ik niet meer ga doen.

@lukelaaf wrote:

ik zelf ben op staat ook me uitlaat er onder gaat zetten.

zelfde avond nog met een schaar tectyl uit me haar geknipt :swear

dat is iets wat ik niet meer ga doen.

Heb mijn auto getectyleerd toen ie op bokjes stond....spuitbuis en dan eronder liggen.....was bijna zwarte piet....zat bijna meer tectyl op men gezicht dan op mijn auto...volgende keer op de brug of ik in de put.... en de kans op de hoofd stoten tegen de achteras zal ook kleiner worden (dat had ik dus ;) )

oke. nja ik zie wel:D

dinsdag mag ik afrijden en ben gewoon benieuwd wat de kadett gaat doen,, voordat ik er vanalles aan gaa doen enzo :jerry

maaar goed. vind hem wel gaaf als ik hem zo zie staan :D en hij klinkt super buiten de autoo

ricky king:

sorry kadett noekie..

zie in ieder geval wel iets in die velgen van die ene d kadett (kadett nu ook dood topic) lijkt me echt wel iets voor de mijne. druk bezig ergens bandjes te scoren:D

ricky

btw bedankt!!!

oow haha:P

ik heb mn paket gewoon lekker op gemaakt

had bij 13 lessen al op gemogen maar omdat ik nog geen 18 was toen kon dat niet:)

gr ricky

Terug
Naar boven