@BlueAstraG wrote:Had je m'n laatste opmerking in dat betreffende topic toen nog gelezen, Arjan? (dat stukje van "in hemelsnaam", weet je nog?) Ik had het destijds warrig uitgelegd, hier ben ik later op terug gekomen na het teruglezen hiervan. Had je dat nog gelezen?
Ik heb heel lang moeten nadenken over hoe of wat en dit is m'n keuze geworden.
En weet je wat nu het linke is Arjan, m'n banden + velgen komen buiten m'n wielkasten. Banden 215 breed, velgenwaardes 8J ET35. En toch doe ik dit.
Ik heb de speling uiteindelijk bij zowel de voor als achterzijde gecontroleerd en voor kan het NET, ook inachtneming met de doorvering. En de achterzijde kom ik sowieso mee weg.
In de praktijk moet het uitwijzen of mijn berekeningen kloppen, het blijft gewaagd.
Niet verklappen op ons forum he :thumb
alsof niemand van atc op t opel-forum zit johan hahahaha
maar ben benieuwd kerel !!
Ik heb heel lang moeten nadenken over hoe of wat en dit is m'n keuze geworden.
En weet je wat nu het linke is Arjan, m'n banden + velgen komen buiten m'n wielkasten. Banden 215 breed, velgenwaardes 8J ET35. En toch doe ik dit.
Ik heb de speling uiteindelijk bij zowel de voor als achterzijde gecontroleerd en voor kan het NET, ook inachtneming met de doorvering. En de achterzijde kom ik sowieso mee weg.
In de praktijk moet het uitwijzen of mijn berekeningen kloppen, het blijft gewaagd.
Niet verklappen op ons forum he :thumb
alsof niemand van atc op t opel-forum zit johan hahahaha
maar ben benieuwd kerel !!