[rquote=1907776&tid=137736&author=MonzaRon]kijk even binnen, onder bij je dashboard,
daar links en rechts-onder bij de a-stijlen volgen van boven naar onder, met lampie,
ff checken of binnenkant ook 'krokant' is of als er vreemd kitwerk zit op die bewuste plaatsen
zo ja, dan de 'bermuda-driehoeken' er af, laspunten schoonborstelen,
laspunten doorboren tot door het eerste plaatwerk, daarna met hamer en beitel driehoek voorzichtig verwijderen.
ennuh, als je het gaat doen, niet gaan schrikken wat je gaat zien.
hoop voor je dat het mee gaat vallen, dus eerst maar ff een goede check doen, of het wel perse nodig is
houdt de moed erin, zou ik zeggen, deze 'opelratie' is nodig
om de Monza van binnen droog te houden. :wors
[/rquote]
In den beginne (december 2010) toen ik nog geen idee had waar ik moest beginnen, kwam ik wat rot tegen achter de injectie computer, maar dit was een vrij klein plekje. Aan de bestuurders kant zat ook een plek ter grote van een 2 euro munt. Dus ik ben bang dat er aan de andere kant van deze plek nog wel wat meer zit. Toen ik voor de eerste keer bij opel4ever kwam werd mij ook verteld dat een gatenkaas aan de bijrijderskant doodsoorzaak nummer 1 is van de injectie computer. Al met al toch wel de moeite om het aan te pakken. Zijn nu dicht bij het einde, lijkt me wel de moeite waard.