• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?

thanx, ja klopt, zat vast met siliconekit:p dus moest er uit.. komt morge nieuwe in, en volgende week ff kijken of ik m beter kan stellen, want hij past net niet helemaal... mja komt goed..

corsageak

nieuwe achterlichten gemonteerd die ik op 100% tuning heb gekocht.

zal straks even foto posten zit nu op men telefoon.

verder iemand ervaring met de JOM hoodlifts ?

op alle mogelijke manieren gemonteerd maar de kap wil niet dicht.

Corsa voor het eerst gewassen sinds aankoop...

paar plekjes gezien op de motorkap en die gekleid! binnenkort maar polijsten + lekker in de wax! :D

Heb de hele corsa gepolished.. Wat een werk, maar wat een glans ervoor terug!!! Was de eerste keer echt goed zeg maar... daar geen pics van helaas.

Ook veerpootbrug gemonteerd, staat wel nice en ik merk het ook dat het allemaal wat stugger en beter op de weg ligt.

1286732897-330.png

gister op 100%tuning lekker geld uit gegeven

een schroefset besteld, komt morgen binnen dus ff kijken of ik die vandeweek kan laten plaatsen.

eindelijk een keer een grill gekocht, is dat ook is klaar. moet alleen ff aangepast worden want hij is net iets breder dan het gat in mn bumper...

en een mtx 4kanaals versterker gehaald + speaker draad.

dus straks denk ff draden door de auto gaan trekken.

gisteren (dus niet vandaag):P De corsa in mijn loodsje gezet die heel het weekend druk is geweest op de sprintbaan van bitburg.king:

Nick-C20XE

heb je er geen probleem ermee met led achterlicht?

doet gewoon meteen allemaal goed?

bij mij doet nog steeds zo vaag maar ja... misschien wil je ff foto van stekker dan kan ik ff kijken of ik heb juist aansluiten!!

thnxx....

ps ziet wel goed eruit bij je auto!!! :wors

bij mij deed alles het meteen goed.

ik had wel het idee dat de stekkertjes niet helemaal lekker paste maar heb ze er gewoon in gedaan en het werkte.

wat doen ze raar bij jou dan ?

zal straks eens foto maken zit nu op de telefoon.

en bedankt voor de complimenten.

had zelf al wat gephotoshopped voor ik ze wou kopen en toen zag het er niet uit.

toen zag ik ze op de display staan en was meteen verliefd :P

Waar heb je die achterlichten vandaan? Ik heb ook een nieuwe zilveren GSI en vind die lampen wel hee-eu-eel erg mooi staan ;)

vandaag ff andere wiellies eronder gezet zodat ik op de borbets nieuw rubber kan leggen.

en dan volgende week weer terug zetten..

vandaag mn instalatie afgemaakt, nog een beetje afstellen maar dat komt morgen wel.

nu mtx deurspeakers, mtx hoedenplank speakers, 2 mts woofers en 2 mtx versterkers, klinkt geweldig!

Terug
Naar boven