• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?

origineel gepost door Nick-C20XE

Beloofde foto's :

stekker1.jpg

stekker2.jpg

thnx voor foto!! is wel vreemd bij mij 1 stekker is afgebroken!! ik heb wel juist aansluiten maar doet allemaal niet zo goed en rechter is gewoon wel goed stekker!! maar geeft geen 1 rem licht!! maar ik heb nu kleine aanpassen maar als ik ga remmen dan krijg ik iopeens 3 licht!! is wel vreemd maar ja ik moet die wel eraf voor apk!! omdat is nog nie allemaal zo goed dus vandaar!! bedankt voor foto!! :D:thumbup

origineel gepost door 2e-c14nz

Is toch gewoon plug and play neem ik aan?

ja gewoon plug and play!! maar deze site is stuk duurder!! ik heb er wel ergens stuk goedkoper zal ik wel keer opzoeken voor je!!!

Ik heb een GSI onderlip opgehaalt en een doorgelaste motorkap en een nieuwe achterbumper zonder trekhaakgat :P

De motorkap word deze week in kleur gespoten net als de achterbumper. dus er word geen mat carbon meer op de motorkap geplakt ;)

Hier even twee foto's van de onderlip:

79492849.jpg

79492853.jpg

Ik kan niet wachten tot dat ik de doorgelaste motorkap en nieuwe achterbumper erop heb zitten :P

vandaag led achterlicht vervangen naar oud achterlicht... en minde punt!! vandaag ongeluk gehad!! :fy1

iemand hebt gewoon door wegrijden!! ik kan niet goed zien van kenteken!! vanwege kut zon GRRRRR!!.. ik kan niet volgen!! was motor ook al uitgaan!! klote!! :(:( nu wel lekker schade :(

was tegen beton blok geraakt!! dat iemand hebt achter aanrijden.. maar is wel vreemd genoeg achter heeft er geen schade!! alleen voorkant wel :(:cry:cry

Hier foto van schade...

2z5u8hf.jpg

ophangen koplamp is afgebroken!! :(

2611zeu.jpg

Grill + bumper :thumbdown

wre0ps.jpg

lelijk deuk!!! :swear

2z9n0hx.jpg

aciro rad is krom!

2dlnnzc.jpg

totaal schade...

auto staat nu bij oom van me vriendin!! gaat nu ff beurt voor apk en wat onderdelen eraf vervangen voor ander nieuwe of 2e hands... en bumper moet nr ander bedrijf voor spuiten :(:( hoop niet kost berg geld!! oom gaat wel ff proberen verzekerd bellen voor die kosten!! hoop gaat wel lukken!!

Lekke band gemaakt...

Trommelrem zat los, weet netjes vastgezet...

Centrale vergrendeling gemold, er zit ergens een kabelbreuk aan de verstuurderskant. Ze gaan nu enkel tegelijk open als ik de sluitel bij de bestuurderskant gebruik andersom niet :P Dus ik heb ff het alarm uitgezet en zodra ik zin/tijd heb ff fixen

Entjah.. verder ehm vant weekend 100 km gereden hij rijd weer heerlijk nu de band weer op spanning staat en de trommel vastzit :P

Trommelrem los????

Dan heeft het wiellager los gestaan..

houd dat even in de gaten, als het wiellager kapot is kan deze vast lopen.

Willem

Iemand heeft schade aan zn corsa gemaakt, is doorgereden, hij heeft het kenteken niet kunnen zien vanwege de zon. Hij kon er niet achteraan omdat de motor was afgeslagen...

een betonblok heeft het veroorzaakt?? achter geen schade, voor wel..

Voor de rest snap ik het ook niet king:

ja dat is klopt!!! snap ik totaal niet... misschien achterbumper nog wel goed vanbinnen miss wel licht schade? wie weet he? dr oom gaat wel morgen nakijken van remmen en onderkant enzo bla bla bla bla bla!!!!

origineel gepost door fulldownloadz

ja dat is klopt!!! snap ik totaal niet... misschien achterbumper nog wel goed vanbinnen miss wel licht schade? wie weet he? dr oom gaat wel morgen nakijken van remmen en onderkant enzo bla bla bla bla bla!!!!

mischien gelijk nog even een cursus nederlands

ik snap er niks van wat je allemaal schrijft :hmmz:hmmz:hmmz

ik snap best waar jullie vandaan komen maar laat die gast ook een beetje in zijn waarde.

zijn genoeg mensen met dyslexie etc.

huphup ontopic :agent

sorry mij nederlands soms niet zo bed omdat ik ben doof he!!

en morgen afspraken voor bumper laten spuiten!! verder is al nieuwe onderdelen vervangen!! dankzij van haar oom!! binnenkort ook led achterlicht aanpassen!!!

Terug
Naar boven