• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag gedaan

Gisteravond maar eens de ventilator (voor de verwarming/airco) gewisseld. Stond allang op de planning want hij maakte van die aparte geluiden (droge lagers). Tevens begonnen met de het inbouwen van de breedband lambda met controller. Als het effe lukt ga ik daar vandaag weer verder mee. Volgende stap is dan de KDFI (vrij programeerbaar motormanagment) erin zetten.

Vandaag de aanjager gewisseld van de rekord. Nu eindelijk van het gepiep af.

Nu marktplaats en ebay afzoeken naar wat kleine interieur delen (plastic wat voor het parafaan zit, en kofferbak bekleding voor een station)

Beschuit met muisjes gesmeerd, gisteren avond is onze dochter geboren.

Naam : Djaydy

Lengte 48 cm.

Gewicht : 2950 gram.

Gisteren LE jetronic injectoren voorzien van nieuwe slangen,en ook nieuwe slangen tussen de bochten gezet,alles mooi op maat gemaakt op een oud inlaat spruitstuk..

Vandaag de injectoren geplaats op mijn L jetronic systeem,ik heb ook de voorschakel weerstanden der tussen uit gegooit,en de kabels door verbonden 4 naar 1 en 2 naar 1..

Nu rij ik injectoren die op 2.5 bar werken,ik heb der nu 3 bar druk opstaan...

Ik moest de injectoren vervangen die waren nl naar de klote door benzine met 25% diesel te tanken ik kannen waar lijmzaad olie inzat....Ik weet niet wat der voor gezorgt heeft dat de injectoren niet meer werkte,maar nu loopt ie weer netjes op benzine na ruim een half jaar op LPG te hebben gelopen..

Het Kadettje van de vrouw gisteren naar de APK gebracht. Liep er weer in ene keer door. Het beestje is al weer 30, dus de APK zit er weer voor 2 jaar op.

Gisteravond maar eens de ventilator (voor de verwarming/airco) gewisseld. Stond allang op de planning want hij maakte van die aparte geluiden (droge lagers). Tevens begonnen met de het inbouwen van de breedband lambda met controller. Als het effe lukt ga ik daar vandaag weer verder mee. Volgende stap is dan de KDFI (vrij programeerbaar motormanagment) erin zetten.

@noci wrote:Beschuit met muisjes gesmeerd, gisteren avond is onze dochter geboren.

Lengte 48 cm.

gefeliciteerd met jullie dochter nico :jerry

Beschuit met muisjes gesmeerd, gisteren avond is onze dochter geboren.

Lengte 48 cm.

@noci , Van Harte Proficiat.

Gisteren nog even de laptop aan de techedge gehangen en wat met de lambdawaardes gespeeld. Blijft leuk speelgoed.

Deze week nog wat soldeerwerk om de kdfi in de motoronic behuizing te zetten en dan kan het spelen echt beginnen.

:D :D

@noci wrote:Beschuit met muisjes gesmeerd, gisteren avond is onze dochter geboren.

Lengte 48 cm.

gefeliciteerd met jullie dochter nico :jerry

@noci , Van Harte Proficiat.

Gisteren nog even de laptop aan de techedge gehangen en wat met de lambdawaardes gespeeld. Blijft leuk speelgoed.

Deze week nog wat soldeerwerk om de kdfi in de motoronic behuizing te zetten en dan kan het spelen echt beginnen.

:D :D

Gisteren de achterruit verwarming proberen te fixen van de gele Rekord.

Er stond geen prik meer op de draden wanneer de schakelaar aan werd gezet.

Dat probleem is nu verholpen, helaas werkt het nu nog niet :swear

Vandaag ga ik de contactjes opnieuw solderen. Hopelijk werkt het dan.

Zo niet...zijn de achterruiten van een Rekord E1 nog nieuw te krijgen?

@noci gefeliciteerd met de kleine.

Ow btw @Deperik. De oude radio heb ik eruit gehaald. :oops:

Heb je wel wat tijd in gestoken, maar helaas. Ik kan niet rijden zonder goed geluid om me heen.

Als je 'm terug wilt, of als iemand anders 'm wil hebben hoor ik het wel.

@Yiasya wrote:Gisteren de achterruit verwarming proberen te fixen van de gele Rekord.

Er stond geen prik meer op de draden wanneer de schakelaar aan werd gezet.

Dat probleem is nu verholpen, helaas werkt het nu nog niet :swear

Vandaag ga ik de contactjes opnieuw solderen. Hopelijk werkt het dan.

Zo niet...zijn de achterruiten van een Rekord E1 nog nieuw te krijgen?

tweedehands vind je ze nog wel, ik heb er bijvoorbeeld nog een stuk of vijf liggen maar antwerpen gaat wat uit de richting voor je zijn denk ik....

grtz ziggy

Ik weet dat het eigenlijk niet mag/kan.

Maar ik heb gisteren even een BMW 328i E36 even op zijn plek gezet met mijn Monzaatje!

Stoplichtsprintje....Ik doe dit eigenlijk helemaal nooit, maar deze bestuurder wilde wel heel graag :thumbup

Terug
Naar boven