• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan?

Gisteren de Calibra helemaal gewassen, in de wax gezet, ruiten met anti-rain behandeld en van binnen schoon gemaakt.

Vandaag een stukje wezen rijden, even naar vrienden toe, en onderweg is ergens de einddemper van de uitlaatpijp af gescheurd.

Pijp bleek helemaal doorgeroest te zijn precies waar de einddemper aan de pijp zit geschoven.

Demper hing er nog wel onder gelukkig, maar het maakte wel een pokkeherrie zeg :P

Nu staat hij bij Corsair, die morgen even een stukje pijp aanlast zodat de demper er weer op kan :)

3e remlicht gefixed.

Brief opgesteld waarin zwart op wit staat dat de schade (getaxeerd op 400 euro) buitenom de verzekering geregeld wordt zodat ik mijn no-claim behoudt!! Voorstel van die tjappie zelf, hij wil het buitenom de verzekering regelen, ik geef hem 100 euro en dan vondtie het wel best.

Natuurlijk laat ik het hem wel goed ondertekenen en heb ik het overlegd met mijn verzekeringsmaatschappij.

Gisteravond de zespitter weggebracht om de mapping van de injectie en ontsteking helemaal perfect te maken, vanavond weer ophalen........

Strak de Manta weer ophalen, afstelling moet nu stukken beter zijn :)

Met dank aan van den Berg Autosport in Nispen :thumbup, loopt veel lekkerder en zuipt stukken minder benzine nu king:

Ik heb de (volle!!) nutteloze gastank er uit gehaald. Deze zat bij de prijs in :D. Er is alleen 1 nadeel: de kadett is aan de achterkant 2 cm omhoog gekomen :mad:

vandaag 3 setten velgen gepast voor onder de c2 city, had nog leuke retro velgen liggen en die maar is gepast king:

toch eindelijk een keuze gemaakt :cool:

afgelopen nacht me remtrommels en schijven, veren, en voor ophanging rood geverfd :D

voor die gene die niet snapt waarom ik dat snachts heb gedaan :P ik moest nacht waken in een feesttent en dus uit verveling me auto maar naar binne gereden :P

corsageak

m'n golfplaat bijgewerkt,

nu is alles geverft :agent

lekker zijdeglans zwart & schoolbordzwart hehe

van 't weekend de schroefset er maar eens onder schoppen :thumbup

nee :P zoals ik in 't manta gespot topic al schreef, ben ik wel benieuwd wie dat dit precies was!

ken de auto namelijk niet?

dacht btw dat je van bergen kwam, ipv wanssum.. correct me if i'm wrong?

maar als je van wanssum komt, zul je me vast nog wel een x zien! kom er geregeld, en m'n vriendin werkt daar.

Vandaag een Reigâh uit de lucht gereden met de Scania 114L trekker van de zaak.

t ding vloog op de verkeerde tijd op de verkeerde plek...

namelijk op dezelfde tijd en plek als waar ik 70 reed

geeft best een klap zeg, zo op de vroege morgen (07:00), was gelijk wakker..

Willem

Terug
Naar boven