• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat zijn jullie TOP snelheiden

me corsa 1.2 kon niet harder dan 140 ofzo..

en me huidige auto polo 1.9D heb ik hardst 160 gereden tussen Groningen en Hoogeveen... was beetje laat voor me werk..

verder rijd ik nooit harder dan 130... niks aan als je die boetes krijgt.. en je verbruik ziet =S

Met de vectra 220, en met de kadett nog niet harder gedurft dan 200, ik ken de auto nog niet dus rustig aan

origineel gepost door jermir

kadett c c20let rond de 240 ( teller gaat niet verder dan 200)

bmw coupe 255 op de teller

suzuki gsxr600 285 op de teller ( zal denk ik nog geen 250 echte km zijn)

corsa a tr 13nb 190 op de teller

manta gsi 210 op de teller

aston martin v8 vantage (van klant) 270 op de teller ( ging nog wel harder maar weg raakte op)

mercedes e55 amg (my99) 260 op teller

mercedes e55 amg (my05) 280 teller

opel speedster 210 op teller

porsche cayene v6 210( zwabbert aan alle kanten)

en the sickest at last.....

kawasaki zx12r met chip en titanium uitlaatsysteem 326 op de garmin :o

en nog wel meer auto`s maar dat is niet interesant

al hoewel ik volgende week zaterdag met een porsche 911 rs 3.8 ga rijden.......

sow, daar zitten aardige auto's tussen hoor hé.:thumbup

en die getallen die erbij horen zijn ook serieus te nemen.:jerry

ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt om in zulke auto's te rijden, maar dat doe je wel goed iig!

ik reed laatst 230 met me vectra en toen was ie nog niet op het end maar leek me verstandig daar weer wat af te remmen.

nu is me uitlaat nog lek bij het spruitstuk, ik weet niet of dit veel invloed heeft op het vermogen van de motor.

maar als dat gemaakt is ga ik eens op de autobahn rijden.

Pas geleden met mijn broer naar Sauerland geweest en daar de Vec even goed uitgelaten op de autobahn. 230 op de teller en 218 gaf Tom Tom aan. Helaas kreeg een Golf rijder net op dat moment een idee om in te gaan halen en moest ik vol in de ankers. Ik denkd dat het op de teller tot ongeveer 235 had gekund.

Niet gek voor een 150 ( getunde ) PK 1.9 diesel dacht ik zo...

Voor een paar weken terug de CBR 600 ook goed uitgelaten, bij 240 was de weg op, bike wilde nog wel sneller maar vond het eerst wel goed zo. Mijn maat met zijn Fireblade ging nog een tandje harder dan ik:jerry

ja hij is begrensd op 250 zijn redelijk veel auto btw

origineel gepost door CORSAGSI

Mijn Vectra Gts 3,2 V6 loopt precies 250 km/h en geen kilometer harder,weet niet of deze auto's begrenst zijn,Ik vond het wel raar want hij zit binnen een mum op 250 km/h en dan is het ineens op !

greetz,

origineel gepost door viny

195 met mijn vectra b 2.0 DTI, En 190 max met mijn vectra c Station 2.0 DTI. Normaal?

Mijn vectra B 1700TD loopt harder:o

origineel gepost door Longdude

Ik heb een keertje 950 km/h gevlogen in een Boeing 747-400...(die was niet van mij)

Wel een keer laag gevlogen (250 km/h) in een omega. :jerry

Daar reed ik ook niet in zat er naast.

origineel gepost door svdk20

ja hij is begrensd op 250 zijn redelijk veel auto btw

origineel gepost door CORSAGSI

Mijn Vectra Gts 3,2 V6 loopt precies 250 km/h en geen kilometer harder,weet niet of deze auto's begrenst zijn,Ik vond het wel raar want hij zit binnen een mum op 250 km/h en dan is het ineens op !

greetz,

3.2 is niet begrensd..

Alleen de 2.8 280pk

Willem

gister een stuk 230 gereden op de 1 tussen Bremen en Osnabruck ( alleen erg irritant die 14 wegwerkzaamheden !! )

origineel gepost door speaker

gister een stuk 230 gereden op de 1 tussen Bremen en Osnabruck ( alleen erg irritant die 14 wegwerkzaamheden !! )

230? en je bent nog niet bij EDS geweest:P

Jan

origineel gepost door janneman vectra c

origineel gepost door speaker

230? en je bent nog niet bij EDS geweest:P

Jan

Van Chippen gaat je motor ook niet veel harder lopen Jan. Wel halen ze de V-max er af. Scheelt z'n 11 km op de top die in het boekje (215) staat. De mijne haalde 252 op de rollerbank:P Op de weg ben ik nog niet boven de 230 (gps 219) op de tellert geweest, maar heb nog steeds geen ' ruim' baan gehad om het echt te bereiken.

@ Peter, Leuk toch al die wegwerkzaamheden, :fy1 Daar zijn ze nu al 15 jaar mee bezig en het wordt steeds erger.

Safe driving Jurgen.

Terug
Naar boven