@GSE wrote:Als ze nu eens doen wat veel mensen willen:
Stop de import van kansarme migranten en geef deze een ticket terug ipv een uitkering.
Stop ontwikkelings hulp
Je spreekt jezelf tegen. Hoe minder ontwikkelingshulp, hoe meer mensen naar het 'Rijke westen' willen komen. En wat is kansarm? Een groot probleem is dat mensen jaren in een AZC zitten en niet mogen werken. Natuurlijk is er een minderheid die het verziekt, maar daarvan hebben we in Nederland ook genoeg 'echte Nederlanders'. 1000'en steuntrekkers die niet willen werken, omdat een uitkering amper lager is dan een loon dat ze kunnen verdienen.
Stop eens met dat schijnheilig gedoe in de vorm van groene auto..Die moeten ook gemaakt en geproduceert worden om een prius bv te maken komen materialen uit alle delen van de wereld die worden verwerkt die vervuiling word niet meegetelt..laat iemand dan door rijden in zijn auto,dat is stukke beter dan koper uit Canada halen staal uit Australia dit naar Japan verschepen en het dan weer naar de rest van de wereld verschepen.
Interessant punt, maar of het klopt?
Groene auto is wel een punt voor de toekomst, maar niet op deze manier. De elektrische auto is leuk, maar niet zolang de energie wordt opgewekt met kolen en olie.
Een middenklasser auto heeft in zijn leven al meer aan wegenbelasting betaalt als de waarde als je de inflatie meetelt..
Hoe lang moet dit doorgaan.
Niet echt een argument, uiteindelijk stopt het onderhoud aan wegen ook niet na een x-aantal jaren. Vroeg of laat gaat onderhoud van een auto ook meer kosten dan de waarde.
Hoe veel meer moet de automobilist nu nog belast worden,stop de onzin in crisis tijd waarvan de nederlander niks werkt..
Geld moet toch binnenkomen. Met alle voorzieningen die wij willen van de staat moet er geld komen. Het wordt wel tijd dat Den Haag, maar ook lokale overheden, stoppen met geld over de balk smijten. De besparingen moeten de burger tengoede komen.
Die 156miloen besparing valt in het niets bij de miljarden die we wegeven aan brussel de miljarden die naar ontwikkelingshulp gaan...
Laten we vooral vergeten dat wij, Nederland, behoorlijk afhankelijk zijn van de rest van Europa. Wij zijn een exportland en doorgeefluik. Daar verdient dit land veel geld aan. Goede internationale samenwerking is belangrijk.
Als je het gaat hebben over zinloos geld uitgeven DOOR Brussel, dat is een ander verhaal. De salarissen zijn absurd. Er is een reportage van de VRT over. Weliswaar belgisch, maar het geeft goed aan wat er speelt!
Een dan bedoel ik hoe op met die onzin die de burger raakt maar stop met geld wegeven en maak de benzine betaalbaar...zodat nederland zich kan bewegen en werken.
Deels eens. Vergeleken met omringende landen is onze brandstof niet zo heel duur meer. Diesel is in Duitsland zelfs duurder.
Weten de mensen dat maar 15% van het bedrag wat de motorijtuigen belasting opbrengt ook werkelijk aan de infrastructuur word besteed de rest gaan andere dingen...
Dit land is ziek en met name de linkse partijen zorgen daar in mijn idee voor..
Afgezien van het imigratiebeleid is de PVV een behoorlijk Linkse partij hoor...
Wegens milieu redenen word dan gezegd...Als dat zo is dan moet onze NL regering de VS een overtuigen om de V8 uit de productie te halen en der een 3 of 4 cil voor in de plaats te nemen dan heb je de wereld vervuiling van auto,s met 4% terug te nemen bv dan hier de oldtimers te pakken dan neem je maar 0,03% vervuiling weg bv.....
Een beter milieu begint bij....
Dat schijnheilig gedoe hier...Als mileu de reden is..Wil ik die BMW 7 series en Audi A8 en S-classes ook niet meer in den haag zien maar Aygo,s en Priussen...Laat Den Haag dan ook eens het goede voorbeeld geven.
Eens
Dat schijnheilig gedoe van de vervuiler betaalt..Net als je veel betaalt dat het dan wel mag..zelfde als met een kapvergunning betaal je geld mag je een boom om doen,net als met geld betalen het milieu gebaat is..
Eens
Ik zou toch echt willen dat de PVV meer stemmen had gekregen dat wat dit besluit niet genomen maar hadden we de sponsering aan griekenland stop gezet...
Lijkt me niet verstandig. Zelfs de beste economen durven geen harde uitspraak doen over de gevolgen. Probleem is onze economische verwevenheid. Het is goed mogelijk dat een 'faillissement' van Griekenland een domino-effect heeft en heel Europa (nog eens) door een diepe crisis laat gaan.
Deels ben ik het met je eens.
Deels absoluut niet. Klinkt soms een beetje als Geert Wilders napraterij / stemmingmakerij.
Leuk discussieren. :thumb