• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wim's Corsa-B upd 04-05-'14: Remmen Banden + Diversen kleine

Niet gelijk ook gsi tellers ingebouwd? Wel een leuke corsa Willem, kan er ook weer cruise control ed op!

@wim-v6 wrote:
20130705_152554.jpg
[/url]

Huppa, dat werkt ook weer...

Willem

netjes weggewerkt willem :P

mooi autotje verder ;)

@ AstraTD: Als deze 1.5 om een of andere duistere reden komt te overlijden..

@ Vannos: Lag nog geen halve autolengte achter tov een Flink rappe Corsa-B-GSi van 0-120km/u

Willem

Welke motor heeft bugkiller nou in zn corsa liggen? (diesel) dat ding ging er ook flink vandoor toen ik meereed. Was dat niet een 1.7?

X17DT Astra TDS motor inderdaad, heb er van de week zelf mee gereden, maar dat gaat af zeg!!!!

willem

Weer lekker bezig geweest.

regelbare interval:

Cruise Control incl Controle lampje (controle lampje aangesloten op automaatbak lampje, geen foto van):

Angel eyes erin gezet met Xenon:

Erg blauwe op de foto helaas, maar is gewoon Wit:

Willem

nu alleen nog kijken of de electrische spiegels voorbereid zijn...

Dan heb ik een heel luxe Corsa-B.

Leeslichten moeten er ook nog wel in hoor...

Motorkap lampje plaatsen..

Willem

mag je mij wel ff vertellen hoe het ene beetje makkelijk aan te sluiten is als je wilt ;)

heb een lampje voor de astra liggen, weet alleen niet hoe ik die moet aansluiten ;)

en vraag me af als ik wel een goeie heb, heb de zelfde als dat in de kofferbak zit, zit dus geen schakelaar aan of zoiets.

Motorkap lampje ben ik ook erg benieuwd na. M'n corsa wordt krijgt steeds meer opties, maar deze optie ontbreekt nog. Lekker bezig willem! ;)

@ Tamiya: Motorkap lampje word aangesloten op het stadslicht (origineel).

@ AstraTD, word HOOG! tijd dan, bij mij hebben deze al Functie.

Willem

@soepkiepe wrote:mag je mij wel ff vertellen hoe het ene beetje makkelijk aan te sluiten is als je wilt ;)

heb een lampje voor de astra liggen, weet alleen niet hoe ik die moet aansluiten ;)

en vraag me af als ik wel een goeie heb, heb de zelfde als dat in de kofferbak zit, zit dus geen schakelaar aan of zoiets.

Kofferruimte:

Meestal voorbereid:

- Lampje plaatsen en aansluiten op de aanwezige stekker

- Deurpin schaklelaar plaatsen en aansluiten op de stekker (dacht bij de Hatch in de klep zelf.

Regelbare interval:

1: PHaal oude hendel los

2: Knip de draad aan pin I (kan ook J zijn) door, zodat je aan bijde kanten nog een draad kan aansluiten

3: doe de ene draad van het stelwieltje aan 1 kan van de I draad (auto kant). en de andere draad van het wieltje aan de andere kant van de I draad (hendel kant)

4: Plaats het (meestal Gele) Interval relais van de Omega-B met Regelbare interval.

Motorkap lampje:

- Hiervan zal je zelf de draden moeten trekken, daar het niet voorbereid zal zijn, deze word op de statdslichten van de auto aangesloten.

Willem

@wim-v6 wrote:@soepkiepe wrote:mag je mij wel ff vertellen hoe het ene beetje makkelijk aan te sluiten is als je wilt ;)

Kofferruimte:

Meestal voorbereid:

- Lampje plaatsen en aansluiten op de aanwezige stekker

- Deurpin schaklelaar plaatsen en aansluiten op de stekker (dacht bij de Hatch in de klep zelf.

Regelbare interval:

1: PHaal oude hendel los

2: Knip de draad aan pin I (kan ook J zijn) door, zodat je aan bijde kanten nog een draad kan aansluiten

3: doe de ene draad van het stelwieltje aan 1 kan van de I draad (auto kant). en de andere draad van het wieltje aan de andere kant van de I draad (hendel kant)

4: Plaats het (meestal Gele) Interval relais van de Omega-B met Regelbare interval.

Motorkap lampje:

- Hiervan zal je zelf de draden moeten trekken, daar het niet voorbereid zal zijn, deze word op de statdslichten van de auto aangesloten.

Willem

denk dat je iets te snel hebt gelezen ;)

ik heb een lampje liggen uit een kofferbak van een astra.

deze wil ik in de motorkap van mijn astra maken.

o, en weet niet als het origineel zo geleverd is, maar mijn d kadett heeft 2 lampjes in de kofferbak, links en rechts

Terug
Naar boven