@wim-v6 wrote:@soepkiepe wrote:mag je mij wel ff vertellen hoe het ene beetje makkelijk aan te sluiten is als je wilt
heb een lampje voor de astra liggen, weet alleen niet hoe ik die moet aansluiten
en vraag me af als ik wel een goeie heb, heb de zelfde als dat in de kofferbak zit, zit dus geen schakelaar aan of zoiets.
Kofferruimte:
Meestal voorbereid:
- Lampje plaatsen en aansluiten op de aanwezige stekker
- Deurpin schaklelaar plaatsen en aansluiten op de stekker (dacht bij de Hatch in de klep zelf.
Regelbare interval:
1: PHaal oude hendel los
2: Knip de draad aan pin I (kan ook J zijn) door, zodat je aan bijde kanten nog een draad kan aansluiten
3: doe de ene draad van het stelwieltje aan 1 kan van de I draad (auto kant). en de andere draad van het wieltje aan de andere kant van de I draad (hendel kant)
4: Plaats het (meestal Gele) Interval relais van de Omega-B met Regelbare interval.
Motorkap lampje:
- Hiervan zal je zelf de draden moeten trekken, daar het niet voorbereid zal zijn, deze word op de statdslichten van de auto aangesloten.
Willem
denk dat je iets te snel hebt gelezen
ik heb een lampje liggen uit een kofferbak van een astra.
deze wil ik in de motorkap van mijn astra maken.
o, en weet niet als het origineel zo geleverd is, maar mijn d kadett heeft 2 lampjes in de kofferbak, links en rechts