• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

www.tuningchips.nl

ik bemoei mij er verder ook niet mee

ik wacht ook al een half jaar op mijn voorste wielranden maar die klote fransman waar hij ze heeft besteld maakt er echt een potje van

ik heb die gast een paar keer gemaild en dan zegt hij dat ronald niet heeft betaald

dat klopte dus niet want ik had die betaling gedaan

dus het ligt wat de randen aan gaat aan die klote fransman

de mijne zijn nu onderweg bij een andere leverancier vandaan

daar heeft hij nu alles bijna mee geregeld

dus de randen komen eraan voor degene die nog randen moet hebben

hij is wel een beetje laks dat geef ik wel toe

voor de rest bemoei ik mij er ook niet meer mee

maar hij heeft het wel elke keer voor mij opgelost

ook al duurt het wat langer

anders had ik hem allang opgezocht en zijn huisje en auto even vebouwd

MVG

Dietrich

ik bemoei mij er verder ook niet mee

ik wacht ook al een half jaar op mijn voorste wielranden maar die klote fransman waar hij ze heeft besteld maakt er echt een potje van

ik heb die gast een paar keer gemaild en dan zegt hij dat ronald niet heeft betaald

dat klopte dus niet want ik had die betaling gedaan

dus het ligt wat de randen aan gaat aan die klote fransman

de mijne zijn nu onderweg bij een andere leverancier vandaan

daar heeft hij nu alles bijna mee geregeld

dus de randen komen eraan voor degene die nog randen moet hebben

hij is wel een beetje laks dat geef ik wel toe

voor de rest bemoei ik mij er ook niet meer mee

maar hij heeft het wel elke keer voor mij opgelost

ook al duurt het wat langer

anders had ik hem allang opgezocht en zijn huisje en auto even vebouwd

MVG

Dietrich

ik ben het er wel mee eens dat iedereen gewaarschuwd moeten worden.

want blijkbaar zijn er nog steeds mensen die erin geluisd worden, geld betalen en er niks voor terugzien.

en als ronald het op zou willen lossen..ik merk er heel weinig van!!!

ik ben het er wel mee eens dat iedereen gewaarschuwd moeten worden.

want blijkbaar zijn er nog steeds mensen die erin geluisd worden, geld betalen en er niks voor terugzien.

en als ronald het op zou willen lossen..ik merk er heel weinig van!!!

ik heb ook voor een jaar geleden een chip bij hem besteld

100x gebeld nooit wat gekregen

en steeds maar zeggen maar heb hem allang verzonden

aangifte gedaan bij de politie toen de tijd en maand of 2 geleden belde de politie regio limburg

me of ik al wat had gekregen want ze kregen steeds meer aangiftes

nooit wat gehad van hem is toch weer 110 euro wat er naar de klote is

tis maar goed dat hij niet in de buurt woont

ik heb ook voor een jaar geleden een chip bij hem besteld

100x gebeld nooit wat gekregen

en steeds maar zeggen maar heb hem allang verzonden

aangifte gedaan bij de politie toen de tijd en maand of 2 geleden belde de politie regio limburg

me of ik al wat had gekregen want ze kregen steeds meer aangiftes

nooit wat gehad van hem is toch weer 110 euro wat er naar de klote is

tis maar goed dat hij niet in de buurt woont

Wat zijn er toch veel die in ronald hebben geloven, hij is wel heel serieus tot dat die het geld krijgt waneer de geld binnen is het afgelopen.ik had eerst wel spijt dat ik zijn naam slecht aan het maken was.maar nu helemaal niet meer hij heeft er zelf voor gevraagt.

Wat zijn er toch veel die in ronald hebben geloven, hij is wel heel serieus tot dat die het geld krijgt waneer de geld binnen is het afgelopen.ik had eerst wel spijt dat ik zijn naam slecht aan het maken was.maar nu helemaal niet meer hij heeft er zelf voor gevraagt.

Goh, ik weet nog wel een jaar geleden. Toen trok ik als 1 van de eerste aan de bel en wat kreeg ik? Een waarschuwing dat ik het zelf op moest lossen. Toen mocht ik mensen niet waarschuwen en moet je nu eens zien wat voor kloten vent het is!

Toendertijd zou ik een X16XE + Inbouw + Koppeling + Chip + 3 meters (volt, oliedruk, temperatuur) overnemen. Nadat hij het wel 10x had uitgesteld en het geld niet terug wou doen, ben ik er maar langs gegaan (met vader en broer). Nou, dat blok 'zou' gereviseerd zijn... Weinig van gemerkt. Het blok zat onder de olie en het zand... Toch maar meegenomen want ja, hij was al betaald. Thuis maar verder bekeken, bleek de distributie gewoon te zijn gesprongen. Dagdag blokje en 700 euro (!!!)...

Die klootzak mag van mij aan de allerhoogste boom gehangen worden, dan wil ik hem er persoonlijk nog wel uit slaan. Zo ga je niet met mensen om, punt.

Ik had heel veel vertrouwen in mensen, maar dat vertrouwen is in 1x weg. Ik koop/bestel alleen nog spullen bij mensen die ik persoonlijk vertrouw of een keer heb gezien... Dit is 1x en NOOIT weer

Goh, ik weet nog wel een jaar geleden. Toen trok ik als 1 van de eerste aan de bel en wat kreeg ik? Een waarschuwing dat ik het zelf op moest lossen. Toen mocht ik mensen niet waarschuwen en moet je nu eens zien wat voor kloten vent het is!

Toendertijd zou ik een X16XE + Inbouw + Koppeling + Chip + 3 meters (volt, oliedruk, temperatuur) overnemen. Nadat hij het wel 10x had uitgesteld en het geld niet terug wou doen, ben ik er maar langs gegaan (met vader en broer). Nou, dat blok 'zou' gereviseerd zijn... Weinig van gemerkt. Het blok zat onder de olie en het zand... Toch maar meegenomen want ja, hij was al betaald. Thuis maar verder bekeken, bleek de distributie gewoon te zijn gesprongen. Dagdag blokje en 700 euro (!!!)...

Die klootzak mag van mij aan de allerhoogste boom gehangen worden, dan wil ik hem er persoonlijk nog wel uit slaan. Zo ga je niet met mensen om, punt.

Ik had heel veel vertrouwen in mensen, maar dat vertrouwen is in 1x weg. Ik koop/bestel alleen nog spullen bij mensen die ik persoonlijk vertrouw of een keer heb gezien... Dit is 1x en NOOIT weer

@ IceFreak

Dat lijkt me idd nog erger dan wat wij nu hebben!

Wat een :swear dat ie dat zo geflikt heeft bij je.

En wat dat waarschuwen betreft heb je gelijk..helaas is het voor heel veel mensen te laat gebleken.

Wij hadden hem nagetrokken via internet en gegoogled konden toendertijd niks negatiefs vinden. Site leek

goed opgezet e.d. mijn vrouw dacht mij een leuk verjaardagscadeau te geven maar daar heeft ze nu echt flink de balen over in!! :argue

@ IceFreak

Dat lijkt me idd nog erger dan wat wij nu hebben!

Wat een :swear dat ie dat zo geflikt heeft bij je.

En wat dat waarschuwen betreft heb je gelijk..helaas is het voor heel veel mensen te laat gebleken.

Wij hadden hem nagetrokken via internet en gegoogled konden toendertijd niks negatiefs vinden. Site leek

goed opgezet e.d. mijn vrouw dacht mij een leuk verjaardagscadeau te geven maar daar heeft ze nu echt flink de balen over in!! :argue

@IceFreak wrote:Goh, ik weet nog wel een jaar geleden. Toen trok ik als 1 van de eerste aan de bel en wat kreeg ik? Een waarschuwing dat ik het zelf op moest lossen. Toen mocht ik mensen niet waarschuwen en moet je nu eens zien wat voor kloten vent het is!

dat blok stond toen in een topic he wat je gekocht had erg dat je toen niet gehoord werd en dat je het zelf maar moest oplosen terwijl een hoop had kunnen verkomen kon worden

meschien dat het form hier tog iets mee kan doen meschien 3 waschuwingen en dan lig je er af zoiets

@IceFreak wrote:Goh, ik weet nog wel een jaar geleden. Toen trok ik als 1 van de eerste aan de bel en wat kreeg ik? Een waarschuwing dat ik het zelf op moest lossen. Toen mocht ik mensen niet waarschuwen en moet je nu eens zien wat voor kloten vent het is!

dat blok stond toen in een topic he wat je gekocht had erg dat je toen niet gehoord werd en dat je het zelf maar moest oplosen terwijl een hoop had kunnen verkomen kon worden

meschien dat het form hier tog iets mee kan doen meschien 3 waschuwingen en dan lig je er af zoiets

@2nd Identity

Ik weet het, ik doe ook NOOIT meer zo zaken. Het rare is, toen ik hem 'kocht' leek er nog niks aan de hand. Toen waren er nog geen klachten.

@16v kadett c

Ja klopt, dit forum (of in ieder geval de vorige eigenaar/moderators) zijn er toen TE laks mee omgegaan. Zal me niks verbazen als ze onder 1 hoede spelen. Heeft ze veel geld opgeleverd zo te horen!

Oja, nog vergeten. Toen ik het blok ging ophalen was hij zogenaamd 'niet thuis'. Maar na wat lawaai maken kwam hij toch naar buiten, met een grote bek. Tja, leuk zaken doen...

Terug
Naar boven