• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

YV-33-DX Opel Kadett E Life 1990

Dat kan maar ik doe dat niet, ik heb hem zo uit de Ascona gehaald in in mn E gezet.

Daar hoort de vliegroest ook bij :jerry

Rik ;)

Goed bezig, ik zou zelf nog even de handgreep van het naar voren/achter stellen verwisselen enne, heb jij altijd hetzelfde aan of heb je een hele kast vol? :jerry :jerry

Goed bezig, ik zou zelf nog even de handgreep van het naar voren/achter stellen verwisselen enne, heb jij altijd hetzelfde aan of heb je een hele kast vol? :jerry :jerry

@midnight black wrote:Goed bezig, ik zou zelf nog even de handgreep van het naar voren/achter stellen verwisselen enne, heb jij altijd hetzelfde aan of heb je een hele kast vol? :jerry :jerry

Nee joh, die handgreep is old skool Ascona C en dat houd ik levend in een E :thumb

En ik heb een kast VOL met 40 shirtjes van mijn favoriete clubs

Hoeveel ik exact heb van elke club dat weet ik zo niet :shock:

Maar dit shirt is wel 1 van mn favorieten ja.

Rik ;)

@midnight black wrote:Goed bezig, ik zou zelf nog even de handgreep van het naar voren/achter stellen verwisselen enne, heb jij altijd hetzelfde aan of heb je een hele kast vol? :jerry :jerry

Nee joh, die handgreep is old skool Ascona C en dat houd ik levend in een E :thumb

En ik heb een kast VOL met 40 shirtjes van mijn favoriete clubs

Hoeveel ik exact heb van elke club dat weet ik zo niet :shock:

Maar dit shirt is wel 1 van mn favorieten ja.

Rik ;)

@Andre_Ede wrote:Nog even jou topic gebruiken, mochten er andere Kadett E rijders zijn die ook in een byzondere

uitvoering hebben zoals de Life van Rik, dan heb ik meer dan gewone belangstelling voor foto's en info over jou Kadett.

Omdat het voor Opelpedia gebruikt wordt is het wel van belang dat de Kadett in orginele staat is.

Kijk op de site http://www.opelpedia.nl/index.php/Life" onclick="window.open(this.href);return false; waar de Kadett van Rik nu staat voor een beeld van wat ik zoek.

BEDANKT !

Ik heb een standaard Kadett uit 1988.Helemaal niks geen luxe dingen.Behalve dan de Opelradio.Verder zit er geen optie op de auto,zelfs geen rechterbuitenspiegel.

Wel weet ik dat mijn Kadett bestemd was voor Zwitserland,maar is toch in Nederland gebleven.

@Andre_Ede wrote:Nog even jou topic gebruiken, mochten er andere Kadett E rijders zijn die ook in een byzondere

uitvoering hebben zoals de Life van Rik, dan heb ik meer dan gewone belangstelling voor foto's en info over jou Kadett.

Omdat het voor Opelpedia gebruikt wordt is het wel van belang dat de Kadett in orginele staat is.

Kijk op de site http://www.opelpedia.nl/index.php/Life" onclick="window.open(this.href);return false; waar de Kadett van Rik nu staat voor een beeld van wat ik zoek.

BEDANKT !

Ik heb een standaard Kadett uit 1988.Helemaal niks geen luxe dingen.Behalve dan de Opelradio.Verder zit er geen optie op de auto,zelfs geen rechterbuitenspiegel.

Wel weet ik dat mijn Kadett bestemd was voor Zwitserland,maar is toch in Nederland gebleven.

@asconahobbyist wrote:die handgreep van je stoel zat ook in de Kadett E,maar dan in de E1 (tot MJ89),was identiek aan die van de Ascona c

Ahaaaaa, dus toch een beetje kadett E onder mn stoel :jerry

Bedankt voor je opmerking, ik ben weer helemaal blij :D

Rik :)

@asconahobbyist wrote:die handgreep van je stoel zat ook in de Kadett E,maar dan in de E1 (tot MJ89),was identiek aan die van de Ascona c

Ahaaaaa, dus toch een beetje kadett E onder mn stoel :jerry

Bedankt voor je opmerking, ik ben weer helemaal blij :D

Rik :)

@nova1.6 wrote:Die bekleding is als nieuw! En dat dashboard ook.

Haha, dank je wel :angel

Er zijn (bijna) geen gebruikerssporen te vinden, das al heel mooi.

Wel was het interieur smerig toen ik deze Kadett kocht.

Dat heb ik voorzichtig met een sopje Dasty schoongemaakt en zie het resultaat op de foto's en op meetings als ik mn E mee heb :wub :wub

Tis gewoon een heeeeeeelee mooie auto :angel

Rik :D

@nova1.6 wrote:Die bekleding is als nieuw! En dat dashboard ook.

Haha, dank je wel :angel

Er zijn (bijna) geen gebruikerssporen te vinden, das al heel mooi.

Wel was het interieur smerig toen ik deze Kadett kocht.

Dat heb ik voorzichtig met een sopje Dasty schoongemaakt en zie het resultaat op de foto's en op meetings als ik mn E mee heb :wub :wub

Tis gewoon een heeeeeeelee mooie auto :angel

Rik :D

Gisteren met Remco op de sloperij wezen zoeken naar spulletjes.

Toen zag ik iets wat ik nog niet eerder gezien heb in een E Kadett:

DSC03517.jpg

Deze komt langs het onderstel van de stoel aan de deurzijde.

Dus van dit:

DSC03514.jpg

Naar dit:

DSC03518.jpg

Nou, das een vooruitgang dacht ik zo en volgens mij erg zeldzaam !!

Deze kapjes heb ik ALLEEN in een Kadett E Cabrio gevonden.

Dus als jullie deze ook willen dan moet je op zoek gaan naar een Kadett Cabrio.

Rik :wub :wub

Terug
Naar boven