• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zafira A

John succes met jouw zoektocht naar 5x110 velgen. :thumb

Maar dat moet goed komen. Want wat hierboven al verteld is dat inderdaad meerdere merken steek 5x110 hebben. :thumbup

@Stefano ehv wrote:Ben ik gister ook geweest en heb nu mooie 18" orginele gtc velgen met vauxhall logo op mijn zafira. Weet alleen niet hoe je foto's moet posten met de ipad, maar als ik achter de labtop zit dan post ik wel ff fototje king:

Ok zie ze wel verschijnen...

Ben met meerdere setjes bezig op de verkoopsites .. ff wachten maar :sleeping

John hoeveel olie verbuikt jouw 2.2 gemiddeld. Zou ik graag willen weten omdat ik nog zit te dubben tussen een Zafira 1.8 16V 125Pk of the 2.2 16V met 147PK.

Hey nova, warom doe je die bbs lm die je te koop hebt nie onder jou auto met een mooi verlaging setjes!? weet je niet wat je ziet man :afro dan heb je echt iets aparts!

Hallo John, Waarom een Z1.8XE met 125pk dan? Je hebt zelf een dikke 2.2SE 16V. :thumb

@nova.... wrote:@Dolby wrote:John hoeveel olie verbuikt jouw 2.2 gemiddeld. Zou ik graag willen weten omdat ik nog zit te dubben tussen een Zafira 1.8 16V 125Pk of the 2.2 16V met 147PK.

Dat weet ik zo niet 123 heb vorige week zaterdag olie bij gevuld.. heb nog geen melding gehad op de bc.

Als je voor de pk`s gaat zou ik zeggen pak een 2.2

En als je mijn mening wilt weten dan zou ik persoonlijk zeggen pak een 1.8

Is al opgelost dank zij de carclean site!

Velgenrand heb ik gekleid daarna lichtjes met groene commedant en daarna met wax er over gedaan.

Netjes John. Ben erg benieuwd naar de foto's van je nieuwe velgen onder jouw Zafira. :thumb

Met een beetje geluk word mijn Opel Astra vandaag verkocht. En gaat mij zoektocht versneld naar een Zafira 1.8 16V of 2.2 16V.

De velgen onder de zafira zal nog wel ff duren... maar als ze eronder gaan laat ik het weten ;)

Ok dat zou mooi nieuws zijn... hoop het voor je jos. Succes met zoeken.

Goede morgen John, Mijn astra is niet meer. :( :( :( gister verkocht aan een nieuwe eigenaar uit Veenendaal. Hoop echt dat ze netjes met mijn auto om gaan.

Heb een Opel Zafira 2.2 16V op het oog. Hopen dat het iets word.

Terug
Naar boven