• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zafira A

Netjes. Altijd mooi dat de auto zonder problemen door de APK komt. :thumb

Ik zou als ik jouw was ook a.s Zaterdag voor het Opel Winter certificaat gaan krijg je 6 maanden garantie op 18 onderdelen van de auto. :thumbup

Ik ga in iedergeval a.s Zaterdag met mijn Zafira naar de Opel dealer om het winter certificaat te halen.

Ik ruik soms uitlaatgassen in de zafira via de verwarmings unit... en is niet altijd als er een andere auto voor ons staat.

Rara hoe komt het :???:

Controleer eens jouw interieur filter. Misschien heeft die filter zijn tijd gehad en dient vervangen te worden? ;)

@Dolby wrote:Controleer eens jouw interieur filter. Misschien heeft die filter zijn tijd gehad en dient vervangen te worden? ;)

Die is int begin dat we zafira kochten vernieuwd

Gisterenmiddag trug gekomen van een weekendje Zeeland 320 km gereden zonder een centje pijn met de zafira.. alleen vond ik de kilometer teller van de benzine in de bc best vlug naar beneden gaan was net of het een seconde teller was :???:

Denk dat het nu opgelost is wat hier boven staat...

Vanmorgen bij een van onze loodsen van het werk de zafira is uitgezogen .. was hoog nodig! Nu is hij weer mooi van binnen .. maar keek strax onder de motorkap en zag dat de verbinding tussen de luchtfilterbak en blok los was, dus zuigt tie valse lucht aan. nu heb ik hem weer over elkaar geschoven dus moet het probleem zijn opgelost.

En net ff bij de Shell de buitenkant af gespoten.

@ST1 V6 wrote:Nou zijn er al bijna 6 pagina's vol gelult over een bumperlip en velgen maar ik zie nog nix :sleeping

zijn nu onderhand 7 paginas en jammer maar helaas nog steeds geen fotos.

john ge bent nog steeds goed bezig (hoop ik ) :kewlpics

Hoor een paar dagen rammelen onder de zafira elke avond ff eronder gelegen ff kijken en met de schijnwerper schijnen kan nix zien of er iets los hangt, vanmorgen moest ik strooien en ben daarna ff met de werkbus langs de garage gereden en die zei dat er een stabilisatorstang los hangt komt vakers voor bij zafira s... Nou moet ik hem morgenvroeg bij de garage neer zetten en dan wordt het gemaakt.

Jos, ja dat klopt ook maar soms heb ik er geen tijd voor ;)

En het `mooie` is het was niet de stabilisator stang maar het zit in middendemper daar zit iets los in :vertag

Ah dat is minder. Dat geluid kan zeer vervelend zijn. Kijken of je het kunt oplossen door het los gedeelte eruit te halen.

Vrijdag op Sevenum heeft de accu het begeven.. dashboard werkte gewoon goed toen heeft een bekende van ons de accu ff opgeladen en hij deed het weer.. toen een telefoon opgeladen en daarna ff laten laden zonder telefoon... maar gisteren weer gestart aar hij deed nix en de boordcomputer was gereset. En de accu was op enja er was op het terrein toch niet meer te rijden :angel Zaterdagsmiddags ff een gehaald met een kameraad en vriendin in Venlo bij heuts en nu rijdt tie weer prima. Alex bedankt!

En als je je eigen accu inleverd krijg je 7,50 terug ;)

@John, Mooi dat je weer een werkende accu hebt. mijn nieuwe accu komt ook van de Heuts vandaan Berga accu hele goede accu's. Berga accu heb ik ook in mijn Astra G gehad zonder problemen. En inderdaad oude accu inleveren en 7,50 retour krijgen. :thumb

@nova.... wrote:Vrijdag op Sevenum heeft de accu het begeven.. dashboard werkte gewoon goed toen heeft een bekende van ons de accu ff opgeladen en hij deed het weer.. toen een telefoon opgeladen en daarna ff laten laden zonder telefoon... maar gisteren weer gestart aar hij deed nix en de boordcomputer was gereset. En de accu was op enja er was op het terrein toch niet meer te rijden :angel Zaterdagsmiddags ff een gehaald met een kameraad en vriendin in Venlo bij heuts en nu rijdt tie weer prima. Alex bedankt!

En als je je eigen accu inleverd krijg je 7,50 terug ;)

Terug
Naar boven