michaelbos
Lid
Hallo,
Misschien een hele rare titel maar heb alles geprobeert om mijn Calibra 2.5 v6 te verkopen.
Ik heb hem op marktplaats gezet---> geen reactie
Hij staat momenteel WEER op speurders---> geen reactie
Uit ellende heb ik zelf gisteren mijn Calibra C2.0NE die steeds op 3 cillinders liep naar de sloop gebracht omdat ik er niet vanaf kwam.. Ben ondertussen ten einde raad! Jaa voor niks wilde ze hem hebben of voor 50 euro :???:
Er zijn een hele hoop nieuwe onderdelen ingekomen in mijn v6 O.A.:
- complete koppelingsset
- nieuwe remmerij achter ( voor is in nieuwstaat )
- koppen zijn +/- 7000KM geleden gereviseerd ( door vorige eigenaar )
- Nieuwe bezine slangen van voor naar achteren
- Andere startmotor
In de auto zit lederen bekleding
Airco, Moet gevult worden is leeg door het eruit halen van de motor
Misschien vinden jullie dat ik er te veel voor vraag maar na mijn weten niet ( EUR. 1500 - EUR 2000 )??
Of zal het komen dat er geen apk opzit ( hoeft niet veel aan te gebeuren veer, uitlaat lassen )
Wie kan mijn helpen?!? hoe kom ik van mijn Calibra 2.5 V6 af?? ( wel met veel pijn )
Misschien een hele rare titel maar heb alles geprobeert om mijn Calibra 2.5 v6 te verkopen.
Ik heb hem op marktplaats gezet---> geen reactie
Hij staat momenteel WEER op speurders---> geen reactie
Uit ellende heb ik zelf gisteren mijn Calibra C2.0NE die steeds op 3 cillinders liep naar de sloop gebracht omdat ik er niet vanaf kwam.. Ben ondertussen ten einde raad! Jaa voor niks wilde ze hem hebben of voor 50 euro :???:
Er zijn een hele hoop nieuwe onderdelen ingekomen in mijn v6 O.A.:
- complete koppelingsset
- nieuwe remmerij achter ( voor is in nieuwstaat )
- koppen zijn +/- 7000KM geleden gereviseerd ( door vorige eigenaar )
- Nieuwe bezine slangen van voor naar achteren
- Andere startmotor
In de auto zit lederen bekleding
Airco, Moet gevult worden is leeg door het eruit halen van de motor
Misschien vinden jullie dat ik er te veel voor vraag maar na mijn weten niet ( EUR. 1500 - EUR 2000 )??
Of zal het komen dat er geen apk opzit ( hoeft niet veel aan te gebeuren veer, uitlaat lassen )
Wie kan mijn helpen?!? hoe kom ik van mijn Calibra 2.5 V6 af?? ( wel met veel pijn )