• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Armsteun voor GTC

@ OpelJeff

Helaas dan hebben wij geen deal ben ik bang;)

@botssiee

Je bedoelt 3m? Ik heb geen idee waar het van is. Mijn broertje heeft het erop gemaakt, het is wel heel dik spul. De strips laat ik zo, vind dat lichtere wel mooi juist, breekt de boel een beetje. Anders wordt het helemaal zo'n donkere bedoening.

Ik vind het nog wel erg veel geld voor een armsteun hoor. Kun je niet bij een sloper kijken als Gunnewiek of zo of die er niet één hebben liggen?

@ rdh

Hij heeft het volgens mij een keer via ebay in Duitsland gekocht. Het aanbrengen was een ramp. Omdat het zo dik is moest het het heel goed warm föhnen en de kapjes zijn maar klein met veel rondingen en de gaten voor de stuurwielbediening dus echt leuk was het niet;)

Ik vind het nog wel erg veel geld voor een armsteun hoor. Kun je niet bij een sloper kijken als Gunnewiek of zo of die er niet één hebben liggen?

@ rdh

Hij heeft het volgens mij een keer via ebay in Duitsland gekocht. Het aanbrengen was een ramp. Omdat het zo dik is moest het het heel goed warm föhnen en de kapjes zijn maar klein met veel rondingen en de gaten voor de stuurwielbediening dus echt leuk was het niet;)

Tja hoe vaak kom je opel astra H op de sloop tegen ik niet eigelijke :P

zag dat ze bij autostyle.nl ook nieuwe arm steunen hadden maarja die zijn niet zo mooi als deze

Tja hoe vaak kom je opel astra H op de sloop tegen ik niet eigelijke :P

zag dat ze bij autostyle.nl ook nieuwe arm steunen hadden maarja die zijn niet zo mooi als deze

Genoeg Astra H's met schade hoor! Zie dat er bij Gunnewiek in Groenlo nog een armsteun voor een Astra is. Is van een 2010 auto dus het kan ook van een Astra J zijn.

Genoeg Astra H's met schade hoor! Zie dat er bij Gunnewiek in Groenlo nog een armsteun voor een Astra is. Is van een 2010 auto dus het kan ook van een Astra J zijn.

Heb het nog even nagekeken bij de dealer waar ik gewerkt heb.

Deze:

51166111.png

is nog als enige te krijgen en kost zo'n €200,- (in het leer)

Heb het nog even nagekeken bij de dealer waar ik gewerkt heb.

Deze:

51166111.png

is nog als enige te krijgen en kost zo'n €200,- (in het leer)

[rquote=1918471&tid=146596&author=OpelJeff]Kent iemand deze gast ?

namelijke stuk goedkoper dan die duitser :P

Ja daar heb ik hem ook weg! Moest er alleen wel 2 week op wachten. Even een plaatje voor het resultaat.

steun1.jpg

[rquote=1918471&tid=146596&author=OpelJeff]Kent iemand deze gast ?

namelijke stuk goedkoper dan die duitser :P

Ja daar heb ik hem ook weg! Moest er alleen wel 2 week op wachten. Even een plaatje voor het resultaat.

steun1.jpg

[rquote=1918594&tid=146596&author=Atema]Heb het nog even nagekeken bij de dealer waar ik gewerkt heb.

Deze:

51166111.png

is nog als enige te krijgen en kost zo'n €200,- (in het leer)[/rquote]

Ja volgens mij liet hij mij deze ook zien maar deze gaat niet aan de stoel vast heb ik het idee. Of zie ik dat verkeerd ?:hmmz

[rquote=1918594&tid=146596&author=Atema]Heb het nog even nagekeken bij de dealer waar ik gewerkt heb.

Deze:

51166111.png

Ja volgens mij liet hij mij deze ook zien maar deze gaat niet aan de stoel vast heb ik het idee. Of zie ik dat verkeerd ?:hmmz

[rquote=1918948&tid=146596&author=OpelJeff][rquote=1918594&tid=146596&author=Atema]Heb het nog even nagekeken bij de dealer waar ik gewerkt heb.

Deze:

51166111.png

Ja volgens mij liet hij mij deze ook zien maar deze gaat niet aan de stoel vast heb ik het idee. Of zie ik dat verkeerd ?:hmmz[/rquote]

Deze zit ook aan de stoel vast.

[rquote=1918948&tid=146596&author=OpelJeff][rquote=1918594&tid=146596&author=Atema]Heb het nog even nagekeken bij de dealer waar ik gewerkt heb.

Deze:

51166111.png

Ja volgens mij liet hij mij deze ook zien maar deze gaat niet aan de stoel vast heb ik het idee. Of zie ik dat verkeerd ?:hmmz[/rquote]

Deze zit ook aan de stoel vast.

Jef,

ik weet niet waar je woont maar voor € 49,95 bouwt ie hem ook nog in staat in de ad. Als het origineel is, heb je hem ingebouwd voor de Opel prijs

Terug
Naar boven