Dacht zal ook maar weer eens een topic openen. Heb al meerdere kadettjes , de laatste had ik goed aangepakt deze:
Maar omdat ik er nooit in reed heb ik deze zo,n 2,5 jaar geleden verkocht.
Het begon naar 8 maanden weer te kriebelen en had mezelf deze cabrio gekocht
Een originele cabrio niet moeders moosite of beste maar wel redelijk origineel nog
Na een jaartje erin gereden te hebben kwam ik deze tegen op marktplaats
Ik wilde de cabrio onderhanden gaan nemen en was tevens op zoek naar een let, toen kwam ik deze tegen
De laatste kwam uit België en wil deze gaan invoeren en 16v opkenteken want de let komt in me oranje kadett.
Ik zat me 3 kadettjes heb besloten om de groenen te demonteren en verschillende onderdelen te gebruiken op paarse kadett de rest heb ik in onderdelen kunnen verkopen
Eerst heb ik de let uit de cabrio gehaald
Er zat een astra daschboard in wat niet helemaal afgewerkt was , kwam mede ook door de onderwaartse schakelstang deze heb ik ook aangepast
Erst oude draad eruit
Ff plaatje passen , heb ik later wel gedaan met de originele kachel erin
erin gelast
tunnel ook iets aangepast
Daarna de meerdere gaten dicht gelast en ook de ronde opening voor de 8v
strakgezet
en in de grondverf
.
Volgend weekend zet ik hem weer in de kleur
Heb nog meer foto's maar die komen later
Maar omdat ik er nooit in reed heb ik deze zo,n 2,5 jaar geleden verkocht.
Het begon naar 8 maanden weer te kriebelen en had mezelf deze cabrio gekocht
Een originele cabrio niet moeders moosite of beste maar wel redelijk origineel nog
Na een jaartje erin gereden te hebben kwam ik deze tegen op marktplaats
Ik wilde de cabrio onderhanden gaan nemen en was tevens op zoek naar een let, toen kwam ik deze tegen
De laatste kwam uit België en wil deze gaan invoeren en 16v opkenteken want de let komt in me oranje kadett.
Ik zat me 3 kadettjes heb besloten om de groenen te demonteren en verschillende onderdelen te gebruiken op paarse kadett de rest heb ik in onderdelen kunnen verkopen
Eerst heb ik de let uit de cabrio gehaald
Er zat een astra daschboard in wat niet helemaal afgewerkt was , kwam mede ook door de onderwaartse schakelstang deze heb ik ook aangepast
Erst oude draad eruit
Ff plaatje passen , heb ik later wel gedaan met de originele kachel erin
erin gelast
tunnel ook iets aangepast
Daarna de meerdere gaten dicht gelast en ook de ronde opening voor de 8v
strakgezet
en in de grondverf
Volgend weekend zet ik hem weer in de kleur
Heb nog meer foto's maar die komen later