• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bouke zen V6 topic

Altijd leuk een v6 in een dettje.

Ik zou zelf de auto wel even nalopen, want het zou wel is kunnen zijn dat de inbouwer het 1 en ander is vergeten aan te passen.

Ik zag m ook staan om mp, maar vond m te duur.

Eerst bij een particulier, goed geprijst en later bij die handelaar, aso duur geprijst.

Ik hoop dat je er veel plezier mee hebt :thumb

Gr Vinc

@vincent23 wrote:Altijd leuk een v6 in een dettje.

Ik zou zelf de auto wel even nalopen, want het zou wel is kunnen zijn dat de inbouwer het 1 en ander is vergeten aan te passen.

Ik zag m ook staan om mp, maar vond m te duur.

Eerst bij een particulier, goed geprijst en later bij die handelaar, aso duur geprijst.

Ik hoop dat je er veel plezier mee hebt :thumb

Gr Vinc

ik heb niet de hoofd prijs betaalt vincent;) dat mag duidelijk zijn!

denk ook dat ie dat heeft gedaan daarom rijd ik nog niet elke dag met met dett;)

greetz

Goeie avond:D

klein updatje op markplaats een zetje Borbet T velgen gevonden,onderhandeld en gekocht :D

ze hebben wel stoep schade en ze moeten gepolijst worden maar jblfreak heeft me al verteld hoe dat een beetje werkt zal hem nog eens om een goeie uitleg

vragen en dan ga ik dat zelf proberen .

De maten enz.

Borbet T 16inch E30 9j rondom

bandenmaat 215/40/16

greetz

zeer goede reactie van eric

dat kan goed een motor kosten

vind t jammer dat hij zo ver bij me weg woont

dan kon ik er eens naar kijken voor bepaalde dingen

@jblfreak wrote:zeer goede reactie van eric

dat kan goed een motor kosten

vind t jammer dat hij zo ver bij me weg woont

dan kon ik er eens naar kijken voor bepaalde dingen

is inderdaad jammer gelukkig kun je me al helpen via msn :thumb

dit wiekend niet veel gedaan aan de dett want de stuurbekrachteging was weer aan het lekken .

dit keer was het de aanvoer slang dus die heb ik aan een vriend gegeven en die gaat even voor mij regelen dat ik der 2 nieuwe slangen op geperst krijg.

ook even met de borbet t velgen bezig geweest nog een paak keer schuren en dan kunnen die geplamuurd worden :D

greetz bouke!

Goeie dag!

Vant wiekend even een olie druk meter en een toerental meter besteld bij Conrad. heb de digidash uit mekaar getrokken schoongemaakt etc. volgend wiekend even allemaal nieuwe lampjes der in en dan digidash weer plaatsen. De onderlip zit nu wel goed vast en heb hem naar de spuiter gebracht dus dat zit ook binnenkort ook in de kleur! nog even wachten totdat men meters binnenkomen en dan die maar plaatsen . foto's volgen telefoon doet beetje vreemd.

greetz bouke!

@bouke_gsi wrote:@Wieleman wrote:dan moeten we maar eens 'n Meet and Great gaan organiseren hier in de Friese Buurt gemeentes.

Er komen er steeds meer Friezen hier op 't Opel Forum in 'n straal van nog geen 10 km's. :jerry

inderdaad industrie terijn bij kootstertille is een mooi afgelegen plek aleen hoe gaan we dat op poten krijgen?

count me in :thumbup from Twijzel shitty .... uhm city :angel

goeie dag!

tijdje niet gepost maar toch wel degelijk wat gebeurt! :D

heb namelijk het digidash uitmekaar getrokken allemaal nieuwe lampjes der in gezet en schoongemaakt.

ook ben ik met de borbet t velgen bezig geweest schuren,plamuren etc heb een velg dit wiekend naar de richtbank gebracht.

heb ook de onderlip (voor de 2e keer) geplakt en nu bleef hij wel hangen. bumper ook naar de spuiter gebracht :thumb

en klein beetje begonnen met de motorruimte.

plaatje bij het praatje

greetz!

2ebtlc6.jpg

2w57hgy.jpg

53txsk.jpg

289ac2c.jpg

@teungts wrote:goed bezig kerel

en die borbet t ga je die rand ook weer polysten?

dat vraag ik me ook af

je had de randen beter kunnen afplakken denk k

Hallo :D

tis wel de bedoeling dat de cup rand gepolijst wordt.

heb al een naar een beunhaasje gebracht en we gaan kijken hoe ze daar uit gaan komen. greetz:D

@teungts wrote:gelezen en beantwoord, kijken dat we binnenkort even kunnen meeten, wel bij wat warmer weer :jerry

haha is goed dokkumer koffie staat klaar ;)

@Maurice89 wrote:En hoe is het nu met de auto?

ik hoop dat ik van het weekend wat onderdelen krijg zoals men spruitstuk en men aanvoer slang van de stuurbekrachteging terug krijg.

het wordt alemaal tusen de bedrijven door gemaakt dus duurt wat langer dan normaal.

de bumper spuit men schoonvader ook tussen de bedrijven door en als dat alemaal goed is moet ik us een manier vinden voor dat aanlopen achter in de wielkasten te verhelpen der zijn nog heel veel ditjes en datjes.

ik hoorde een vriend van mij over bumpstops iemand hier ervaring mee :wtf ?

greetz

Ik heb er wel ervaring met bumpstops maar die zijn naar 'n tijdje uitgedroogd en die verpulveren. dan moet je na 'n tijdje weer nieuwe aanschaven. :puke Je kan beter je achterschermen uitrollen staat veel mooier. :D en met bumpstomps kun je ook niet veel gewicht achter in hebben ze zwakke de grootste schokbreker schoken af, maar gewicht kunnen ze niet dragen. Suc6 king:

@Wieleman wrote:Ik heb er wel ervaring met bumpstops maar die zijn naar 'n tijdje uitgedroogd en die verpulveren. dan moet je na 'n tijdje weer nieuwe aanschaven. :puke Je kan beter je achterschermen uitrollen staat veel mooier. :D en met bumpstomps kun je ook niet veel gewicht achter in hebben ze zwakke de grootste schokbreker schoken af, maar gewicht kunnen ze niet dragen. Suc6 king:

Bedankt wieleman worden dus geen bumpstops!

Ik heb misschien een mooie ApeX verlagings zet op de kop getikt . Dus ik moet nog even een plaat werker vinden die mijn kasten wil rollen.

Enzaterdag heb ik men velg van de richtbank gehaald bleek een haarscheurtje te zijn ontstaan dus die wordt gelast ;)

En ik heb me zelf van het wiekend maar even een cadeautje gedaan zetje borbet naafkapjes~! :angel

En men pa vond nog wat retro slotpennen uit zijn ouwe Opel Manta A jammer genoeg heeft hij die totaal los gereden.

Foto's volgen om een of andere manier kan ik geen foto's plaatsen via tinypic.:S

greetz

heb de kleuren weer aangesloten..

vandaag een nieuwe nokkenass sensor der op gezet en krukkass sensor. het lampje is nu weg maar nog steeds geen vonk...

wie weet wat .. ben echt ten einde raad..

zijn die kabels van af de ecu niet belangrijk voor zen vonk????

Terug
Naar boven