• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

deze vond ik ook nog op internet erg gave bak.

362abbf2.bmp

En iets duidelijkere foto van de mijne

Er komen weer ATSjes onder, ik ga de lak flink bijwerken e.d.

Te rotte delen laten lassen, de dragende delen en spatborden zijn allemaal hard dus dat hoeft gelukkig niet meer gedaan te worden..

kadett.jpg

Oorspronkelijk gepost door ZOAB

En iets duidelijkere foto van de mijne

Er komen weer ATSjes onder, ik ga de lak flink bijwerken e.d.

Te rotte delen laten lassen, de dragende delen en spatborden zijn allemaal hard dus dat hoeft gelukkig niet meer gedaan te worden..

kadett.jpg

heb je al ats jes dan??en welke komen er onder 6 of 7j 13.als je nog 6j 13 zoekt heb ik nog liggen voor 100 euro met banden effe-offtopic.:angel

boaz ats-jes

ik dacht dat je sr-tjes wou hebben ?

vind de honing graatjes wel beter staan dan deze velgen die er nu onder liggen

Oh sorry, ik haal er 2 door elkaar.. ik wil die stalen kruis-/stervelgen hebben ja

Ik dacht dat dat ATS was ;)

welke zijn de ATS dan?

deze?
M5110011.JPG

(ff gejat vd eerste pagina :D)

Dan zoek ik de SR-velgen dus (4 spaaks kruis)

De huidige Golf2-velgen staan idd niet nee, zijn ook alleen tijdelijk omdat er van de honingraatjes 2 banden lek zijn en dan duwt niet zo makkelijk als ie in de weg staat ;))

SR velgen passen niet over de 2.2 remmen, iig niet zonder spoorverbreders. Je kan wel de klauw aanpassen meen ik. Eigenlijk zouden 6x13 ats ook niet moeten passen geloof ik. Heb je echt geventileerde schijven?

Oorspronkelijk gepost door Manta-aero

SR velgen passen niet over de 2.2 remmen, iig niet zonder spoorverbreders. Je kan wel de klauw aanpassen meen ik. Eigenlijk zouden 6x13 ats ook niet moeten passen geloof ik. Heb je echt geventileerde schijven?

In sommige gevallen wil het nog wel eens gebeuren dat 13" LM velgen wel passen als er 2.2 remmen op zitten ligt eraan hoe vlak het hat is aan de binnenkant.

ja er zitten geventileerde schijven op, van rekord 2.2:thumbup het is een kadett C sedan met 6x13 ATS;) ik zou er graag verbrede SR velgen op willen, ;) eerst maar eens kijken of het voor past

Terug
Naar boven