• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

ok dat is nog wel wat ik ga eerst eens kijken hoe het nou zit met mn eigen motor dat die eerst eens aan t lopen komt.

Mijn c-tje dan nog ff een keer maar dan met het nieuwe hartje

kadettjekapopen.jpg

kadettjemotor.jpg

hoe heb je dat nu gedaan met je ontsteking????

en ik zou als ik jou was wel een hitte schiltje maken bij je remleiding voordat je straks vaperlock hebt of zoiets en dat je dan geen remdruk meer hebt:swear

Oorspronkelijk gepost door pipo

hoe heb je dat nu gedaan met je ontsteking????

Dis-onsteking

En toch een klein gaatje in me kackelafdekplaat gemaakt. Die moet nog dichtgemaakt worden:thumbup

en dis ontsteking is???losse blok met bogie kabels er op en hoe sluitje het verder aan

volledig electronische ontsteking. Dus alleen een soort verdeelkap die los van het blok zit.

Dus geen uitstekende ontsteking die bij je kachel in de weg zit:thumbup

Hoe je het aanstuit weet ik nie. Ik heb een blok uit een astra uit '94 dus standaard met dis-ontsteking./ Dus gewoon de standaard kabelboom weer aansluiten op het blok en klar.

Volgens mij heeft "modfreak" zelf d-s op ze c20xe gebouwd:thumbup

Oorspronkelijk gepost door Automatic-freak

Mijn 'nieuwe' C1 Coupeeeeetjjeeeee...:thumbup

post-3-1113072511.jpg

op het stuur en de voorraam+rubber zeker orgineel

wat het kenteken al zegt JEee wat een mooie coupe en mooi orgineel:wors:wors

maakt niet uit ziet er super netjes uit zo niks aan doen:thumbup.nou ja niks alleen verlagen en andere wielen.maar verder mooi vanaf blijven:thumbup.

maakt niet uit ziet er super netjes uit zo niks aan doen:thumbup.nou ja niks alleen verlagen en andere wielen.maar verder mooi vanaf blijven:thumbup.

Dat was ook mijn idee, zoveel mogelijk origineel, verlagen, velgjes, witte knipperlichtjes voor en hier en daar een beetje verbeteren (kleine dingen zoals; klokje werkt niet, hemeltje vervangen, etc...);)

Origineel zijn ze het mooist !!!:thumbup

Zoek nu dus verlagingsset, velgjes, raamrubbers met opening voor chroomlijsten, etc....;)

Ehm.. Nou kom ik bijna nooit in C topics, dus dat kan verklaren dat ik het gemist heb, maar is er vandaag toevallig van een Kadett C Club een toerrit geweest in Brabant??

Bij ons door de straat (buitengebied van Schijndel) kwamen vanmiddag een hele hoop mooie C-tjes gereden. Het is al opvallend dat er sowieso een auto door onze straat rijdt want behalve wij en onze enige buren woont er verder niemand en het is ook geen doorgaande weg ofzo. En als het dan ook nog 30 C-tjes zijn valt het helemaal op :D

Zag er in ieder geval leuk uit, er zaten een hele hoop mooie auto's bij :wors

Jep,

Klopt.,.....

Oorspronkelijk gepost door Azzuro

Ehm.. Nou kom ik bijna nooit in C topics, dus dat kan verklaren dat ik het gemist heb, maar is er vandaag toevallig van een Kadett C Club een toerrit geweest in Brabant??

Bij ons door de straat (buitengebied van Schijndel) kwamen vanmiddag een hele hoop mooie C-tjes gereden. Het is al opvallend dat er sowieso een auto door onze straat rijdt want behalve wij en onze enige buren woont er verder niemand en het is ook geen doorgaande weg ofzo. En als het dan ook nog 30 C-tjes zijn valt het helemaal op :D

Zag er in ieder geval leuk uit, er zaten een hele hoop mooie auto's bij :wors

Terug
Naar boven