• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

FUCK, klerezooi!!

Vanmorgen was iemand zo vriendelijk om mij af te snijden.. Ik zat op linker weghelft.. En de vriendelijke jongen haalde mij rechts in en sneed mij af bij het naar links gaan..

Tja, bots op ,mn rechtervoorscherm.. En tja, wat hoort daar tegenwoordig dan bij.. Die leuke jongen is er snel tussenuit gepeerd...

Maaaaar.......... Wij zaten met drieen in mn kadettje en hebben zn kenteken...

Kan nu nog niet op details ingaan maar dat volgt nog.. Het was iig geval zo dat de betreffende persoon al geruime tijd asociaal weggedrag vertoonde en dergelijke..

Groeten,

Mark:thumbup

PS: Daarboven typte ik dus geen; "he bah"...:P Staat de vertaalcomputer hier aan?

Hoi,

Het was met mn C limo..

Deze auto heeft APK, maar met de restauratie moet nog gestart worden.. Ben er al wel klein beetje mee begonnen. Eerst mn Berlinetta (zie avatar) afmaken, later zien we wel verder met de sedan.. Er kom iig wel n 2ltr in mn sedan.. (NIET in mn berlinetta)

Zo enorm veel schade heb ik niet;

voorscherm en voorbumper.. tja en uitlijnen.. Verder LIJKT het mee te vallen..

Groeten,

Mark:thumbup

ATS Classics 7J passen niet zomaar met 2.2 klauwen. Ik heb nou net bij mij eigen auto een stukje van de klauwen af gehaald. maar ook echt maar een klein stukje.

als je er et 20 op hebt liggen niet maar d8 et 3 dat dat wel kan met die klauwen .

kijk maar bij die van mij zitten ook 13 inc op en record remmen:thumbup

kadettnieuwe.jpg

ik heb ze nou ook passend. gelukkkig stukje afgeschuurd en gespoten zie je helemaal niks van het lijkt wel orgineel.

zo heb nog een foto gevonden hoe mijn 1600 berlinetta sr er uit zag toen ik er mee reed .sinds 10 jaar in bezit waarvan +-7 geschorst vond de kleur niet meer mooi en een paar kleine wijzigingen ondergaan.[2,4 E 5 bak van senator .

bumper moet er weer voor op ander kleurtje enz enz]

coupe.jpg

ik heb nog een paar foto's van mijn C sedan:thumbup, kan iemand die hier plaatsen voor mij????:hmmz

het is een ' 77 C1 met 2.4 motor, 5-bak, rekord 2.2 remmen etc.....

Oorspronkelijk gepost door bas-cona

ik heb nog een paar foto's van mijn C sedan:thumbup, kan iemand die hier plaatsen voor mij????:hmmz

het is een ' 77 C1 met 2.4 motor, 5-bak, rekord 2.2 remmen etc.....

hier de foto s

DSCF0307.jpg

DSCF0293.jpg

DSCF0302.jpg

ik heb de auto zo gekocht:thumbup, geen idee of ze de 2.2remmen aangepast hebben, het past net, ik wil proberen of er verbrede SR velgen op passen, en dan 7J breed denk ik, maar of dit past:hmmz

die 2.4 erin moet daar veel voor aangepast worden ik heb wel eens gehoord dat het orginele 2.4 spruitstuk niet past.

je moet op een 2,4 effe een andere pan ondergooien met aanzuigpijpje van een 2,0 inlaatspruitstuk van een 2200 of 6 cil ingekort of de pasbusjes verboren van het inlaatspruitstuk.ander vliegwiel en gassenmet die hap:thumbup

Terug
Naar boven