• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Vandaag mijn city bij de spuiter opgehaald, best wel mooi geworden.

IMAG0021.JPG

hoop niet dat je politie tegen bent gekomen want volgensmij mag da karke niet achter die c:cry

maaare was jij een tijd geleden niet hier met andere om een asje te ruilen van een 1600 automaat;) en had je toen geen record gekocht

de aanhanger en de lege city wegen ongeveer 750 kilo.

Moet kunnen volgens mij mijn caravan die ik hier al een paar jaar achter heb gehad weegt 800 kilo, met een BE rijbewijs moet dat maar mogen;-)

ander deel van je opmerking: klopt, die tussenas is voor deze city, en die rekord 2.2i automaat gaan we morgen slopen, wordt dus een city 2.2i automaat

dacht ik al toen je iets over andre zei en dan een city:D.maar het max gewicht wat die kar mag laden moet je tellen niet wat er op zit.:cryals die kar op papier 1500 kilo mag laden tellen ze bij de politie dat niet wat je er nu op hebt liggen:swear

heb ik denk ik mazzel gehad, toch van Eefde naar Ede gereden ( 40 kilometer op de grote weg een 10 op binnen weg, dus kans zat om onze vrienden te ontmoeten:D:D

beetje geluk moet je hebben.:D

wis het eerst ook niet tot dat iemand het tegen mij zei

ben een keer van belgie naar nederland gereden ook zo,n 50 km heen 50 km terug

met een astra g 1600 lpg 1128 kilogram

dan met een kar er achter die 2000 kilo mocht laden een opel gt er op die superplat wat ofwel totaallos:cry

en dan ook nog door een wegversperring heen moest van politie bij een evenemet met paarden.en je zag de gt zo staan.zal effe er een plaatje bij zoeken

hier een foto van de gt.de man leeft nog heeft wel zijn bekken en benen gebroken en een arm d8 ik.maar je kunt wel denken hoe om agent keek toen hij mij zag met dat ding op de kar en zonder E op mijn rijbewijs en een te lichte auto er voor;)MAAR NIET AANGEHOUDEN:o:o:o:o:o:o

gt1.jpg

leuk schade bakkie of niet en nee word niet meer gemaakt

lijkt me geen feest om daar in gezten te hebben,

Ik heb ook een foto waar je niet vrolijk van wordt, zijn jongste zoon dacht dat je met slechte schokbrekers wel snel een bocht kon maken, niet dus van de weg af en over de kop.

2.JPG

op een gevoelige schouder na heeft hij er niets aan over gehouden.

Oorspronkelijk gepost door schrump

Ik heb ook een foto waar je niet vrolijk van wordt, zijn jongste zoon dacht dat je met slechte schokbrekers wel snel een bocht kon maken, niet dus van de weg af en over de kop.

2.JPG

de kadett jammer genoeg wel

(maar dan nog beter de kadett dan hij zelf maar blijft jammer)

Oprit van een snelweg met xxx km/u.. no shit dat je zoiets krijgt :(

Dat was de auto van Bas trouwens..

Auto is doormidden geslepen om hem op de aanhanger te krijgen voordat de pliesie m zo langs de weg vond...

Vet zonde iig :(

2.JPG

de aanhanger en de lege city wegen ongeveer 750 kilo.

Moet kunnen volgens mij mijn caravan die ik hier al een paar jaar achter heb gehad weegt 800 kilo, met een BE rijbewijs moet dat maar mogen;-)

ander deel van je opmerking: klopt, die tussenas is voor deze city, en die rekord 2.2i automaat gaan we morgen slopen, wordt dus een city 2.2i automaat

2,5 ton gaat ook nog goed hoor

het remmen met rondom trommels is dan wel wat minder maar ook veel bekijks

P1010045.jpg

Hoi,

City doormidden geslepen???

Wat is daar dan de rede toe? Wat maakt t uit als de politie m zo vind.. En daarbij, met grotere anhager kun je m wel ophalen..

Of was er zo extreem veel schade dat t nooit meer iets kon worden?:(jammer jammer, sterkte eigenaars met het verlies!!

wanneer je er echt hard voor hebt dan.... Ja ik bouw de mijne ook weer op.. Heeft niet zoveel schade als de gt maar verders is er eigenlijk ook niets meer van over..

Toch probeer k m voor volgend jaar weer klaar te hebben..

Dit istie na t ongeval.. De zijschermen zaten echter verder in elkaar. Om de auto te kunnen rollen hebben we er n koevoet tussen gezet en deze naar buiten geperst..:cry (had geen nut want staartstuk van achteras was blijkbaar gebroken)

(op de foto is de schade pas half zo erg als in de werkelijheid met losgescheurde kokers en gescheurde wielbakken met bulten in de bodem)

Pict0005verkleind.jpg

Pict0001verkleind.jpg

Pict0004verkleind.jpg

Maar over een half jaar hoop k m weer als de oude te hebben...:D:wub

Groeten,

Mark:thumbup

Ik heb je kadettje gezien mark na het ongeval en dat zag er echt veel erger uit als op de foto.

Het is en blijft jammer want het was een hele mooie auto.

Vandaag mijn city bij de spuiter opgehaald, best wel mooi geworden.

IMAG0021.JPG
en die wielen op het dak is dat voor als je over de kop gaat haaahhahah:angel

Terug
Naar boven