Zo, beetje ziek geweest en eindelijk verder nu kunnen gaan met het project... Zitten nu vier volle dagen werk in en heb de volgende zaken klaar:
-Onderkant schutbord er in.
-Veerpoten aangepast en laten stralen en in de grondverf
-Spoorstangen laten stralen en compleet afgelakt
-Vloer plaat op maat geknipt en in vorm geklopt, 1mm dik materiaal voor gepakt
-Distributie zijde motorsteun ophangpunt aangepast, hiervoor de langsligger omgelast met een deel van een Astra F langsligger. Al de Astra F delen compleet losgeboord en ontroest.
-Plaatjes in de voorste dwarsbalk met M12 moeren er in gelast
-Dwarsverbinding gemaakt van stevige kokers, dit is tevens het
-Achterste baksteun punt aangepast om Vectra motorsteun te kunnen gebruiken
Verder nog te doen:
-de A-stijl verstevigingen er op lassen, deze zijn wel compleet klaar gestraald en in de INOX spray gezet.
-Voorste hogere dwarsbalk (GSI) er op lassen
-Stuurhuis slag aanpassen
-Vloeren dicht maken
-Bovenste veerkuipen losboren en ontroesten en op de geplande plek terug lassen
-Alles strak maken en spuiten
-Voor-achter versteviginges buizen maken, moet een lichte S-bocht in komen en worden dan per stuk met drie M12 bouten vast gezet, ééntje voor en twee achter...
Om maar wat te noemen, want er is nog veel meer te doen....
Heb ook een Eibach pro kit gekocht voor een Astra F, zijn nét iets zwaardere veren. Vond die van de Kadett altijd al veel te slap.
Wil ook de bodem inwendig nog nieuw met bitumen platen beplakken.
Moet ook mijn stoelen nog wat beter bevestigen, plaatsing is nog niet optimaal.
Dan nog een hoop kleine dingetjes, zoals de balg van achter de rembekrachtiger was gescheurd. Lopen zoeken naar zon ding, nergens te krijgen. Dacht ineens waarome een balg?? Ding beweegt helemaal niet! Dus pak er lekker een stuk rubber slang voor wat ik nog heb liggen! king:
Heb erg weinig tijd genomen om foto's te maken, zal dat nog proberen in te halen, maar ik vind het even belangrijker dat het af komt...