@asconahobbyist wrote:zier er weer gelikt uit man!!! goed bezig,wordt een fraai Kadettje weer :thumbup
Ja, het kriebelt om er in te rijden nu ook!! Heb er zo veel ergernisjes uit gehaald die ik al tijden had, dit moet echt wel aan alle kanten een grote grijns op mijn gelaat opwekken!!
@kadett4x4 wrote:sow, even niet geweest.
ziet er :swear weer netjes uit gozer.
nu heb je bijna nog een complete restauratie gedaan.
ben wel erg benieuwd of al je werk zich ook loont straks, qua wegligging enzo.
groeten.
Anders ik wel kerel! Ik nodig je bij deze alvast uit om er eens een rondje in te komen rijden om het zelf te proberen!
@mark wrote:weet niet hoe ver je al bent maar kan morgen wel ff foto voor je schieten van de schakelpook hoor, zit nu op me werk en heb alleen foto's van de pook met de hoes erover
Bedankt in elk geval, is sowieso handig om een plaatje van te hebben! Heb wel al draadbussen er in gezet vandaag en het ding bevestigd en volgens mij zit ik exact goed. Heb ook de schakelweg een klein stukje verkort, niet zo heftig als bij een schakelweg verkorter, maar gewoon een stukje... En heb alle nylon bussen, O-ringen en kogel gewrichten vervangen van het schakel mechaniek en de hele trein met teflon vet gesmeerd. Gaat smoooooth! king: En geen haar speling er op meer nu!!
Ligt inmiddels ook een tapijtje in van een hoge tunnel Kadett, inclusief volledig complete onder mat! Erg blij mee, voelt weer als thuis nu... :sleeping
Beetje geluk en morgen hang ik de motor er in. Heb vandaag de benzineleidingen en remleidingen naar achter compleet neergelegd, alleen bij de voorkant nog alles aansluiten, voorremmen er op, vullen, ontluchten. Dan de motor er in en de wielen er op, achter tapijt, stoelen er in, benzine er in en even stukje rijden!! king: king: king:
Zucht... :wub