• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Freek Corsa Zwarte A1 C20XE

Ziet er goed uit, de modellen van '92 zijn ook slechter. Vroeger deden ze bij een beurt tectylbehandeling later is dat afgeschaft. Daarom zijn de eerste corsa's beter dan de latere. Maar je moet het treffen, ik heb ook een '85er in zeer goede staat. Wel lang voor moeten zoeken en goed voor moeten betalen:thumbup.

heb zelf een uit '84, en ook knetterhard, helaas door eigen schuld begint de deur wat roest te laten zien.

maar freek, ziet er goed uit!!

en die remmen zijn echt VET:thumbup

Ik ga de draadboom ook vervangen door een draadboom van een corsa A3, omdat ik er een zwart A3 GSI dashboard in ga zetten. Dan hoef ik niet zoveel te solderen en het is netter ;)

En om eerlijk te zijn heb ik een beter gevoel bij een draadboom van 1992 dan 1 van 1985 :P

Goed bezig Freek, ziet er netjes uit! :thumbup Hoop dat je iets kunt met de spullen die ik je gegeven heb. ;)

Ja super :D ik heb alles er al in gezet :thumbup thanx dude :D

Ik heb er nu een dubbele achterbank in zitten ;)

Vandaag heb ik met hulp van sidepipe-corsa a.k.a. Jan de draadboom erin gelegdtdtdtt :P

Ik moet hem volgende keer nog wat aanpassen naar mijn eigen wensen, maar dan post ik ook wel even foto's.

Ik had vakantie, het school leven is nu weer begonnen.

Dus ik zal pas aankomend weekend weer verder met de draadboom, hier moet ik nog een paar dingen van aansluiten en aanpassen naar mijn eigen wensen.

Ik heb nu de C20NE nu ook thuis staan :D

gelijk even een begin gemaakt met voorbereiden voor de corsa, alle oude slangen eraf gehaald, en de bedrading die er van de calibra aan zat eraf gehaald.

Ook heb ik het schakelmechanisme dat in de corsa komt klaar gemaakt zodat hij geen spelingen meer heeft :)

Volgende keer weer verder.

Nee, de keur meester had nog een vrije dag :P de andere keur meester had de dag al vol gepland, dus ik ga er dinsdag mee naar de vakantie man ;)

origineel gepost door sw16v

loopt ie al? :thumbup

Nee, en dat zal denk ik nog wel even duren :P

Ik hobby rustig verder, het moment van starten komt vanzelf een keer :D

Terug
Naar boven