• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

Ja helaas, ik vanmorgen helemaal happy zonnetje scheen, en ik zag me helemaal gaan dakje open en rijden maar :jerry

Staan er nog genoeg voor onder 1000,- maar die zijn allemaal zover weg.

Voortaan effe bellen en vragen of ze foto's willen maken.

Ik moet/wil deze maand nog een cabrio :jerry

:D Nog ff over die cabrios :) Je moet niet gaan voor een wel ok'e auto met een goed dak! Dat is omgekeerde wereld!

JE moet juist gaan voor een prima auto met een bagger verrot dak.

Ik heb ervaring met golfjes 1 cabrio ;)

Kan je heerlijk afzeiken tijdens aankoop. Echt je kan er maar over door blijven gaan! Zeker als de bekleding ook nog eens aangetast is! Dan zakt de prijs vanzelf hard. En iedereen hier weet dat een Leuk GSI interieur voor een Astra of Kadett geen bal kost. ;)

Die ranzige plastic daken, waar toch altijd wel wat mis mee is, laat je voor je deur vervangen voor supermooi sonnenland stof in de kleur naar keuze voor rond de 500 euro. Electrisch kitje erop en dan ben je helemaal de man.

Verkoopt na de zomer ook 10 keer beter.

KAdett E zelfde verhaal... ;)

@astraTD wrote:@soepkiepe wrote:http://link.marktplaats.nl/525137357 :jerry

Veelste duur voor mij :jerry

http://link.marktplaats.nl/531369392" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben nu met deze aan het mailen, totaal geen roest en kap is in nette staat volgens de aanbieder.

Die gt is inderdaad heel netjes.

Ik heb net die beste man effe gebeld, hij zegt dat de auto echt een plaatje is en dat ik geen spijt krijg als ik kom kijken.

Hij heeft geen apk meer, hij zorgt dat er dan nieuwe apk opkomt voor 1250,- en dat is vaste prijs.

Wat vinden jullie is dat een mooie prijs?

Deze auto word bedoeld, voor in de lente/zomer als 2e auto en midden zomer wil ik hem weer verkopen.

Krijg ik dan mijn 1250,- weer terug als ik hem verkoop?

Als ik de advertentie zo bekijk dan is 1250 Euro niet teveel gevraagd inclusief APK.

Dat krijg je volgend jaar wel weer terug als je hem verkoopt lijkt mij.

Rik :)

@astraTD wrote:

Deze is een F1 94, als ik die zijn optie's zie en wat er is gebeurt aan de motor, spreek mij dit ook wel aan.

Morgen verder bedenken, en een dag inplannen ga ik bij ze beide kijken.

Mijn mening: vind de andere mooier....

Klopt Rik meer eerder voor die bloemtjes op het interieur :jerry Grapje Rikje

Die achterlichten is inderdaad om voor op te spugen, als ik die zou nemen, gelijk op de terug wel langs de sloop voor normale achterlichten.

@astraTD wrote:Klopt Rik meer eerder voor die bloemtjes op het interieur :jerry Grapje Rikje

Die achterlichten is inderdaad om voor op te spugen, als ik die zou nemen, gelijk op de terug wel langs de sloop voor normale achterlichten. :swear :swear :jerry

Terug
Naar boven