• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hallo nieuw hier! Kan iemand mij misschien helpen (Astra OPC

wij lullen wel een topic vol zo hahaha.

en wat vind jij van het lijstje?

ik wil geen opc2 bumpers hoor, maar wel alles netjes in kleur hebben.

of kan er nog iets bij?

ik had trouwens echt mega mooie velgen gezien maar ze vragen gewoon 1500 euro voor 2de hands op marktplaats, de gekken.

ja we kleppen wel door.. het is net een chat. :jerry :jerry :jerry

aardig lijstje maarja dat is jou smaak dame. kan ik niks tegendoen.. maar een opc is al aardig kompleet !

@turbootje wrote:ja we kleppen wel door.. het is net een chat. :jerry :jerry :jerry

aardig lijstje maarja dat is jou smaak dame. kan ik niks tegendoen.. maar een opc is al aardig kompleet !

hahaha jouw lijkt dat allemaal dus niks, wat zou jij weg laten uit mijn lijst dan?

ik vond het nog wel mee vallen eigenlijk.

zowieso dat chrome weg

en kentekenplaat houders hebben we van de club..die kan je kopen op een meeting ! :thumbup :thumbup

@turbootje wrote:dan zijn ze weg :P

wat voor type zoek je ?

heb even een plaatje gezocht

Opel_Astra_OPC_thumb_ori.jpg

zoiets zocht ik, die stonden op mp maar zijn er nu vanaf.. ik dacht voor 1395,- maar weet het niet zeker.

@turbootje wrote:zowieso dat chrome weg

en kentekenplaat houders hebben we van de club..die kan je kopen op een meeting ! :thumbup :thumbup

hmz... denk je dat het te bling bling wordt dan hahaha.. wil natuurlijk wel die pook met die diamantjes erin.. en die moet ik echt echt hebben, das gewoon een vrouwending. ;)

@turbootje wrote:zowieso dat chrome weg

Kan je ze anders niet kwijt of zo . :hmmz

@Blue-Dragon wrote:@turbootje wrote:zowieso dat chrome weg

Kan je ze anders niet kwijt of zo . :hmmz

ik had ze bij GM ook gezien geloof ik.

Terug
Naar boven