Mooi was die tijd!
Ascona b beide 1900 heb ik ook gehad 2 stuks,
een okergele FV-04-JN kocht ik van me vader over voor 2000 gulden..(vader kon er bij Driessen dikke 6000 voor trug krijgen)
en 4 maanden later nog net niet totoloss... ff onder werktijd naar een vriendinnetje op school.. maar verder als het kruispunt voor de school kwam ik niet.. Tada een lada van rechts klabatsch ik had schade zat maar de lada, had 2 koplampen kapot en de hoeken van de bumper krom
dat waren stevige verhikels!!!! Heb de ascona nog ooit is zien rijden met groene motorkap en zijscherm. half jaar later weer een ascona b gekocht donker bruine... 19-VV-7? en die ging uit eindelijk op 3 cilinders lopen.. dus einde ascona tijd perk. En D kadet gehad kleur groen enzo verder....
Ascona b beide 1900 heb ik ook gehad 2 stuks,
een okergele FV-04-JN kocht ik van me vader over voor 2000 gulden..(vader kon er bij Driessen dikke 6000 voor trug krijgen)
en 4 maanden later nog net niet totoloss... ff onder werktijd naar een vriendinnetje op school.. maar verder als het kruispunt voor de school kwam ik niet.. Tada een lada van rechts klabatsch ik had schade zat maar de lada, had 2 koplampen kapot en de hoeken van de bumper krom