Heb nog nooit zoveel onzin gehoord.
Heb met mijn opels , en ik rij nu al 30 jaar ermee, behalve met 2 B omegas van 96 en 98 en die hadden ook al alle twee bijna 2 ton gelopen nog nooit problemen gehad .
Het zijn er zeker 20 -30 stuks geweest en heb in total meer dan 3 millioen kilometer gereden .
Met sommige Rekords heb ik 4 tot 5 ton gereden zonder groote problemen.
Soms reed ik 50-60000 km per jaar.
Ken in duitsland mensen met c kadettjes die 750000 km gelopen hebben of rekord.
Zeker kan iedere auto eens probleempjes hebben maar maar ik heb nog nooit zo veel slecht onderhouden autos gezien als hier in nederland.
Vele mensen denken dat ze en auto maar hoeven te tanken en thats it.
Koop sowieso geen motoren hier , die ik niet lopen kan horen , en ik heb al motoren gehad die zeker 100000 km geen oliewissel gehad hebben .
Heb net vorige week weer en rekord uit 77 met lpg voor mijn zoon gehaald, heeft volgens mij ook nog nooit onderhoud gehad, olie peekzwart, tot 6 graden koelvloistof erin , was op de autobahn maar aan het stotteren , genoeg koelvloeistof erin en hij liep als en trein die 300 km naar huis.
Voor de rest, remblokkjes-op, remschijven- op, banden- op, oliefilter van 84, overal gecorodeerde stekers en dan klagen dat de auto niet loopt
Mijn aktuele rekord de coupe van 72 heb ik vanaf 1999 en heb er meer dan 100000 km mee gereden en nog nooit iets aan gehad.
Heeft nu de tweede blok omdet ik van 2.0 op 2.4 ben overgestappt.
Friend van mij heeft nu de derde auto in bijna 30 jaar .
1. en manta b cc 1.9 N bijna 12 jaar me gereden
2. en kadett E 1.6 N 8 jaar met gereden
3. astra f 16 nz rijd nog altijd.
Mijn familie rijd allemal opel en laat veel onderhoud bij mij doen en hebben nooit problemen .
Nichtje van mij en daihatsu , onderdelen niet betaalbar en altijd iets aan.
saab is ook niet het betrouwbaarste , en onderdelen duur. collega heeft een gehad en rijd nu opel.
volvo heb ik bij gewerkt , wat hadden die problempjes.
Als ik zie wie alles an de autos sleutelt en absolut geen verstand ervan heeft , en dan als iets misgaat vloekt , shit opel , dan moet ik

uke
Of ze willen niets betalen.
Bougiekabels voor en 6 cylinder voor 30 € het set kunnen niets deugen.
waterpompen met plasticwiel , vergeet het maar.
koelvloistof is ook niet nodig , rijd ook op water , en dan vragen ze zich af warom het hele koelsystem aan het roesten is en zo kan ik nog uren verder gaan.
Heb er al genoeg opels gehaald die al 15 tot 20 jaar ergens in en loods of parkeergarage stonden, akku erin en en beetje benzine en lopen .
Probeer dit eens met en jap die meer dan 10 jaar gestaan heeft.
Het enigste wat ik toe moet geven is dat de opels goed roesten maar ook da kan men iets aan doen voor de rest is dit voor mij de betrouwbaarste merk die er is.