intercooler kit €254
ik ben bezig met de aansluiting ervan.Ik moet zeggen. Er is echt een tekort aan ruimte
door die aircocooler fan.
Heb een stuk uit de bumperbalk moeten halen.
heb hier gelijk een 8mm plaat ingelast voor de ophanging van de intercooler
zoiets gaat het worden
PFR6T-G bougies en een HH Advanced ELM327 Torque Android Bluetooth Car OBD2 Auto Fault Code Tester
Die bougies zijn echt niet normaal. Wat een verschil met die kut bougies van de automarialen zaak
Motor draaid echt super rustig en smooth en doet het echt goed op de stage 1 map.
Weet nog niet wat er gebeurd wanneer ik naar een andere stage ga
dit is ook een lekkere upgrade. Dik aanzuig geluid Dikke turboflutter
Er zit ook een custom 2.5'' rvs tophat intake pipe op met dv aansluiting
met een 33mm collins blowoff valve.
die dv aanlsuiting was blijkbaar 1 inch. Dus eigenlijk te klein voor de collins.
Misschien verklaard dat de turboflutter. Maar ik vind het best zo. klinkt echt vet
en snoeihard. Heb alleen deze foto.
dit was het tot nu toe.
Ben aan het kijken voor een Tig Lasapparaat.
Wil een custom downpipe maken met actuator gestuurde cutout pipe.
Dus onder (vol) boost gaat er een klep open die alle uitlaatgassen eruit gooit via een pijp die uit de zijkant bumper moet komen.
Voor het voorwiel. 3 "" uiteraard.
Soort screamerpipe. Geen idee of dit werkt en of er misschien storing optreed ivm 2e lambda.
Maar daar wil ik dus achterkomen. De gehele 3'' uitlaat wil ik ook zelf maken.
Verder ben ik ook redelijk goed met Carbonfibre ( Heb zelf een bedrijfje wat voornamelijk Carbonfibre Foamcore Longboard decks maakt voor longdistance en downhill)
Wil nog iets vets doen met de achterspoiler en nog een soort van carbonfibre tussenschot bij de luchtfilter zodat er geen motorwarmte bij komt.
Uiteindelijk werk ik naar stage 3.5 chiptuning en hoop rond de 300pk te komen.
Zal morgen de banden bestellen en wil het geheel nog verlagen met een schroefset.
to be continued.....