Het loopt alleen niet super. :thumbdown
TPS niet op de gasklep, dat was toeval dat ie er even af was toen de foto genomen is.
Massa's vetrouw ik nog niet helemaal, had eerst de ground op de ecu, maar later verplaatst naar eigen ground op de accupool, toen had ik een stabieler signaal.
Even kort gezegd, zaterdag liep het super, fuelmap werd heel mooi ingevuld met VE Analyze Live, hele stabiele afr waardes, auto reed best goed voor de eerste rit.
Alles opgeslagen en weggezet.... Gisterenavond weer gaan rijden, werkelijk niks meer van over, chaos in het afr gebeuren. Alsof de kabouters er s nachts aan lopen te knoeien....
Alpha-n vond ik inderdaad wat lastig, ik gebruik nu de ITB mode, dus hybride met 1 VE tabel.
Dat is wat ingewikkeld met het instellen van de juiste switchpoints van speed density naar alpha-n , maar zaterdag zat ik er niet ver vandaan voor m'n gevoel.
Helaas nu dus door onverklaarbare reden(en) was er gisteren niet meer lekker mee te rijden, ook ve analyze live kreeg het niet meer in orde.
Enige wat ik nu alvast weet is;
door voor mij nog totaal onbekende reden is er ineens weer veel noise op het map en tps signaal, zaterdag was dit nog keurig in orde.
Vanaf begin af aan is bij doormeten opgevallen dat er op enkele grounds in de ecu zelf een kleine spanning staat, volgens mij is dat niet goed, maar mij werd toen min of meer verteld dat dit normaal was. (of ik moest maar een andere pin pakken, weet het niet meer precies, zou ik na moeten kijken in m'n mailverkeer)
We zullen er nog wel even over nadenken en een en ander bekijken/doormeten etc. , begin zelf steeds meer te denken dat ik de ecu terug moet sturen om na te laten kijken, vertrouw het gewoon niet echt meer.
Op een gegeven moment ben je wel klaar met zoeken.......
Je rekent wel op een hoop meer vermogen dan ik, laten we hopen dat je gelijk hebt.
(maar voorlopig zit een testbankrun er nog niet in)