@lenn0 wrote:Er zit een mechanische aanslag op de kettingspanner, om te voorkomen dat bij onrustig lopen deze te ver terug kan slaan.
Koppeling is gewoon een nieuwe originele sachs 4 punts, ik zie in mijn geval het nut niet zo van een 6 punts, gezien het blok eigelijk gewoon standaard is.
9 inch is dan misschien zelfs al overdreven.
Wat is er allemaal aan het blok gedaan? Nieuw laagje verf, verder niks natuurlijk. :jerry
Cilinders zijn niet gehoond, de wanden waren nog erg netjes. Geen hoongroeven als nieuw natuurlijk, maar gewoon nog goed, ze zaten er dus zelfs nog in.
Lagers waren als nieuw, die zijn allemaal keurig opgemeten en toen weer mooi terug in elkaar gezet zoals ze zaten.
Was gewoon een kwestie van geluk dat ik een echt een hele frisse c24ne gevonden heb, had gewoon niks geleden in de omega station waar ie uitkwam, alles zichtbaar goed onderhouden.
Wel gedaan; alles van binnen en buiten schoon gemaakt, nieuwe zuigerveren, nieuwe waterpomp, nieuwe valve seals, kleppen opnieuw ingeslepen, nieuwe kettinggeleiders en spanner etc.
oliepomp gecontroleerd. En ik vergeet misschien nog wel iets.
Heb alle vertrouwen in het blok. Compressie koud gemeten alles mooi rond de 14bar, lektest keurig.
Wat jij nodig heb bij je revisie kan ik niet zeggen, ik ken de staat niet.
thanks, wat een mazzel dus
blok dat ik heb is al gebruikt voor circuit racen, dus ik verwacht wel wat werk aan de winkel als ik hem openhaal.
Is die kettingspanner een zelfbouw iets? of ook zo te verkrijgen?
En waar heb je die klepseals en distributie onderdelen vandaan?(kettinggeleider, etc)