Ik zal maar weer eens wat plaatsen, zie de laatste tijd te weinig foto's verschijnen in het manta gedeelte.
Met het einde van de zomer in zicht laatst nog even een rondje zeeland gereden.
Ook bij Barry (sniksnak) een setje remschijven gekocht om het geheel wat beter tot stilstand te kunnen krijgen, gelijk met stalen remleidingen gemonteerd.
We hebben het injectiesysteem ook ge-upgrade, ik vermoedde dat de originele LE injectors waar ik nu mee rondreed niet helemaal fris waren.
Dit bleek wel na de test. Waar ze alle 4 op 3 bar ongeveer 190cc/min moesten geven verschilde dit nogal. (145cc / 170cc / 190cc / 130cc :shock: )
Wel lag er nog een c24ne set die allemaal als nieuw in bleken te spuiten, gelijk maar voor die set gekozen en die gemonteerd compleet met c24ne brandstofrail. (beetje aanpassen noodzakelijk maar vanzelfsprekend een veel mooiere constructie)
Ook een instelbare branstofdrukregelaar gekocht om het allemaal nog iets beter af te kunnen regelen.
Hoe maak je nou eigelijk zelf iets om je injectors te kunnen testen/reinigen?
Je pakt om te beginnen een oud aquarium van je vrouw uit de schuur, wat toch maar in de weg lag. (nee schat, we spuiten er alleen water door, geen benzine... :angel )
Brandstofpomp, tankje, drukreregelaar, 12v erop, wijst zichzelf wel eigelijk.
Spuiten maar.
Zo hoort het er natuurlijk niet uit te zien, hier is iets goed mis met de injectors...
Op 3 bar moet dit er uit komen in 1 minuut. Deze set gaf een perfecte opbrengst en had een prachtig inspuitbeeld. :wors
:thumb