nou...na 2 dagen sleutelen (zaterdag en zondagmiddag) eindelijk klaar!
wou wel even melden dat ik zoiets niet meer van plan ben om te doen (koop de volgende keer wel een auto waar het op zit :jerry )...wat een werk en dan vooral bij de zekeringkast :sleeping
de unit netjes bekabeld en een mooie kabelboom gemaakt:
heb de unit nu hierachter weggewerkt zitten (rijderszijde) past precies! king: :
die kabels die je erboven ziet lopen zijn van de cv op afstand en vd verlichtingscontrole,dit moet nog netjes gemaakt worden alhoewel je het niet ziet omdat het onder me dashboard zit maar eerst maar is zorgen dat het goed werkt.... :hmmz
Ja je leest het goed! na 2 dagen sleutelen kwam toenstraks het moment suprême ! :thumb
ik draaide de sleutel om,de unit ging aan GEEN check melding helemaal blij!
toen zette ik me verlichting aan....
Koplampcontrole....OK
remlichtcontrole...OK
melding -->dimlicht achterlicht<--...NIET OK
helaas staat er bij de melding niet bij ofdat het links of rechts is anders kon ik nog makkelijker zoeken !
dus eerst me kentekenverlichtingslampje eruit gehaald om te kijken of dat verschil uitmaakte omdat ik dacht dat me kentekenverlichting nog bij me 1 van me achterlichten bij zat (orgineel) en dan meer stroom gebruikte waardoor hij dacht dat het lampje kapot was maar dat gaf geen verschil dus ik denk dat er 1 vd 2 niet goed zit achter de zekeringkast...
want aan de bedrading vanaf de boom bij de zekeringkast richting mijn achterlicht tot op mijn achterlicht heb ik niks aan veranderd dus het MOET wel achter de zekeringskast zitten...
wat ik wel raar vind is dat me verlichting achter het wel gewoon doet?? heel erg jammer maarja waar gewerkt word worden ook fouten gemaakt....
zaterdag ga ik er maar weer mee verder want anders heb ik niet voldoende verlichting en de zekeringskast is iets wat 200 % goed moet zijn!
wat ik alleen erg jammer vind is dat je de zekeringkast niet helemaal naar beneden krijgt waardoor ten eerste het 1 groot gepiel is waardoor de kans groot is dat je niet de goede kabel hebt (zoals nu misschien?) en dat je weinig ruimte hebt om te solderen,dit was een groot irritatiepunt,helemaal rechts waar de grote zekering op zit op de zekeringskast,daarachter komen 4 draden uit en die zijn erg kort,ik kon geen manier ontdekken om die tijdelijk even los te gooien zodat de kast wat verder naar beneden kon komen dit zou het werk zoveel makkelijker maken...
To be continued (a.s zaterdag) of iemand heeft de gouden tip hoe dat ik de zekeringkast wat verder naar beneden kan halen want dan kijk ik morgen even gauw!
groetjes