Ik had me zo voorgenomen om wat foto's te maken, maar de pech duivel sloeg weer eens toe. Ken je dat, je gaat naar je klus plek met allerlei ideeën in je hoofd van wat je gaat doen en dan gebeurt het.... ineens zie je een ander groter probleem...
Goed, ik had net lekker getankt, godzijdank maar 25 liter (voorgevoel denk ik, normaal gooi ik hem vol) en ik ging dus een mooie in rubber opgehangen beugel maken voor mijn benzinepomp, want die bleek toch wel een irritante herrie te produceren... Ineens zag ik bij de flotter deksel dat er een druppel aan de leidingen hing. Eerst denk je dan aan een scheurtje in de slang, of een verrotte klem, maar nee, er zat kennelijk een klein gaatje in mijn laswerk op de retour leiding...
Kut! Dus een grote bak eronder van 30 liter, half uur later was de tank pas leeg....

Dus de flotter dop eruit en gaatje gelast, ding er weer in, LEKT INEENS DE HELE *&@!@#$%^& DOP!!! :swear Pakking ietwat verdroogd, geen nieuwe in de buurt, moest ook nog naar huis...:swear dus de flotter dop vergrendeling pallen ietsjes naar binnen gebogen om wat meer druk op de pakking te krijgen dan maar... Eindelijk droog!
Eenmaal thuis zegt m'n meissie dat ik enorm stink....

uke Gek heh!!
Maar goed, ik heb nu een prachtige beugel voor de pomp en het werkt ook nog verrekte goed!! Ding is nagenoeg muisstil nu! Althans, het komt niet boven de herrie van de 16 klepper uit! :jerry
Ook eerder op de dag de bekabeling wat gefatsoeneerd, erg opgeknapt... Maar het zelfde liedje. Eerst hangen alle draden los door de motorruimte te bungelen, brandstofrelais aan een tiewrapje , kabels bijn mekaar gebonden zodat ze de V-snaar niet raken en alles werkte super. Na het 'fatsoeneren startte hij ineens niet meer!! Geen foutcode... lekker dan!! Geen brandstofdruk.... Zat er dus gewoon een rotte soldering op het start relais!!
Daarvoor de remmen.... dagen lang steeds opnieuw een rondje ontluchten, maar kon steeds nog zo het pedaal tot op de vloer intrappen. En ineens twee dagen geleden lukte het! Ik had écht goede remdruk! Betere volgorde aangehouden ook, langste leiding eerst... En bij rem 3, de voorrem dacht ik nog zat vloeistof in het tankje te zien, maar schijn bedriegt, er zit een randje in dat tankje en de vloeistof gaat onder druk er uit via het achterste gat... Ineens hoor ik een slurpend geluid... hele %^$&*(*

swear systeem weer vol met lucht!! Nu inmiddels na drie keer ontluchten weer een beetje remdruk, maar nog steeds niet super...
Het is zo lekker als alles goed gaat, erg leuke hobby, maar als het tegen zit kan ik er goed zat van zijn ook!!:fy1
Morgen die remmen maar eens bij de garage laten ontluchten, en meteen uit laten lijnen...:agent
Dan is het echt de hoogste tijd voor wat foto's...:kewlpics