AAAAAAAAHHHHH!!!!! EINDELIJK!!!! HIJ LOOOOOPPPPTTTT!!!!!!

Tja, zo'n geschiedenis van een zoon krijgen ondertussen, vakanties, werk, enz. enz.. En dan ook nog geen eigen garage of brug, geen luchtgereedschap, een gereviseerd blok zonder ook maar iets uit een onbekende auto, alle onderdelen verzameld van allerlei verschillende type auto's en bouwjaren.... En dat voor een eerste keer een C20XE inbouwen, ik ben HEEL BLIJ NU!!!
Allen hier SUPER bedankt voor het mij bijstaan in dit project.:wors
Het was dus uiteindelijk niet alleen een kwestie van wat draadjes, vond het al beschamend, ik een electrotechnicus die uiteindelijk hulp nodig heeft met de bedrading...
Het was dus aan het eind van het verhaal, toen hij vonkte, de pomp liep en alles goed leek dat hij toch geen benzine kreeg. De 'toevoer leiding spoot benzine uit als ik hem even los draaide, maar als ik het drukmeter ventiel indrukte kwam er niets, de bougies bleven droog, snapte er geen snars van. Slangen dus toch verkeerd om! Ja WEET IK VEEL!:sleeping Logisch dat een drukregelaar aan het einde van de brandstofgallerij zit, maar ja, dat is achteraf praat...
Nu nog een hoop dingen afwerken voor ik er echt mee ga rijden.
Ik moet nog een andere uitlaat, de remmen beter ontluchten, hij moet nog uitgelijnd worden, draadboom mooi aftapen, het luchtinlaat filter goed vastzetten.... Dan nog grondig schoonmaken! En een keer de lak mooi polijsten en misschien blanke lak erover heen laten spuiten om hem ook langduriger mooi te houden...