tom Kadettielac
Post weinig
hallo
ik heb halverwegen december 2010 een c coupe gekocht via marktplaats, deze wil ik vervolgens weer helemaal netjes maken.
ik begon in augustus 2010 door een coupe aan te schaffen, met de bedoeling deze op te knappen, maar toen ik een ongeluk kreeg en ik de auto ging demonteren bleek er weinig eer meer aan te behalen, dus ging ik opzoek naar een andere koets ,maar in plaat daarvan kocht ik een complete coupe, waar nog geen laswerk aan is verricht.
wel een beetje zij schade omdat de kadett in de vangrail heeft gehangen.
dus de ideale basis om op te knappen.
hier fotos van de bodem
wanabe fred flinstone
de motor compleet met vooras en bak gedemonteerd.
zo ,de afdruk van de vangrail waar de vorige eigenaar tegen had gezeten weer grotendeels terug in model geklopt.
en geen plamuur eronder he, dat werkt perfect zo
voorfront en keienvanger gedemonteerd
binnescherm uitgestukt
een gedeelte van het benodigde plaatwerk is binne gekomen van arta parts.
dorpel verwijdert
achterwielkast ook uitgestukt
wielrand moet iets groter uitgeslepen worden ,en binnenkuip word gedeeltelijk vervangen
ik heb halverwegen december 2010 een c coupe gekocht via marktplaats, deze wil ik vervolgens weer helemaal netjes maken.
ik begon in augustus 2010 door een coupe aan te schaffen, met de bedoeling deze op te knappen, maar toen ik een ongeluk kreeg en ik de auto ging demonteren bleek er weinig eer meer aan te behalen, dus ging ik opzoek naar een andere koets ,maar in plaat daarvan kocht ik een complete coupe, waar nog geen laswerk aan is verricht.
wel een beetje zij schade omdat de kadett in de vangrail heeft gehangen.
dus de ideale basis om op te knappen.
hier fotos van de bodem
de motor compleet met vooras en bak gedemonteerd.
zo ,de afdruk van de vangrail waar de vorige eigenaar tegen had gezeten weer grotendeels terug in model geklopt.
en geen plamuur eronder he, dat werkt perfect zo
een gedeelte van het benodigde plaatwerk is binne gekomen van arta parts.