origineel gepost door 2000
origineel gepost door geert666
origineel gepost door Vinci
Breek me de bek niet open over de hufterigheid van de 'varkens' zoals ze ze in het Engels noemen!!:fy1:fy1:fy1
Als je ze nodig hebt zijn ze nergens te bekennen :sleeping, of beweren ze dat ze niets voor je kunnen doen :vertag en als je niets vermoedend denkt aan alles te voldoen gaan ze je ergens op pakken wat nergens op slaat!!!
:wtf
Ik hou het op een wit voetje halen bij de baas, of een puntje meer voor een functioneringsgesprek, meer niet. Die klootzakken zijn de grootste hielenlikkers die er in dit land zo ongeveer rond lopen!!:swear
Als het over 'politie' gaat, ja dan wordt ik ineens een grote haatsmurf!
:jerry
En terecht ook, ik heb akkevietjes gehad waar een heel korps voor omver is geworpen na rechtzaken! Totaal verkeerd (en corrupt!) handelen, spul wat hier in dit land gewoon de doofpot in gaat!! Nee als ik kon kiezen waar mijn belastinggeld naar toe ging zou de politie wel het laatste zijn!!!!:fy1
Ehhrrmehrm... voor ik helemaal doordraaf, mooie wagen nog steeds!! Inderdaad varkens pootjes thuis laten! Takkes af!!
:jerry:jerry:jerry:jerry
Ik ben het helemaal met je eens
We laten knappe koppen de wet maken, en vervolgens laten we een paar jongetjes, met een hele lage opleiding, en een heel laag iq de wet uitvoeren, en dan geven we ze ook nog een wapen zodat ze op een strandfeest een onschuldige jongen neer kunnen schieten.(Robby van der Leeden)
En als ze een jointje gerookt hebben moeten ze een klein meisje vermoorden.(Patrick V vs Milly Boelen)
Stond vd week nog in de krant dat ze niks leren op hun opleiding, stelletje pannekoeken zijn het.
(niet helemaal on topic, maar is mijn eigen topic

)
Die gozer op het strand die stond voorop, was een bekende in de scene, en heeft in mijn ogen gewoon een keer pech gehad. Ik ben geen fan van de politie, maar ook hun willen sávonds terug naar hun gezin.......Die jongen op het strand heeft precies gekregen wat ie verdiende, ze hadden er van mij veel meer mogen neer schieten
Je weet niet waar je over praat:thumbdown