• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Prachtige C kadett gekocht! Extra kadett gekocht!

ziet er zeker dik uit en ik heb ook 7j voor wil ook naar 8j voor ziet mooier uit vind ik

ik blijf er bij de sedan is de mooiste vind ik

ik heb voor mijn sedan ook een nieuwe vloerkleed gekocht en een nieuwe hemel in het zwart

is dat niet ook wat voor jou 250 heb ik er voor betaald

Dat ziet er waanzinnig uit ! Die wielen maken het helemaal af :wub zou er geen chroom op zetten maar het zwart houden !

Omdat mijn "eigen" as te veel giert besloten om het andere as maar op te knappen en terug te plaatsen. Ding zag er niet uit, dus schoon gemaakt, primer, en knalgele verf erop. Kleur komt niet goed uit op de foto's, htc fone foto's zijn niet best.

imag0079j.jpg

imag0083j.jpg

imag0085hw.jpg

Ok, vandaag het opgeknapte as er weer onder gezet, en een proefrit gemaakt.... Hij rijd weer als vanouds (wel wat kortere versnellingen door de 13") Geen gegier meer, dus alles ok.

Totdat ik aangehouden werd. Ze wilden eerst de auto voor me aanhouden, maar nadat ze mijnn sedan gezien hadden mocht die andere door rijden. Hij begon meteen te zeiken dat de ramen te donker waren. ik zeg: dat lijkt me sterk, mijn vrouw is 1,5 maand geleden aangehouden, gemeten, en toen was het wel goed. Meting gedaan: 35% :o Ik kon kiezen: of de folie er uit, of de auto in beslag :swear Ik zeg ik haal de folie er niet uit, de vorige keer wasw het wel goed. Dus hij: of je haalt de folie weg, of we nemen 'm mee. Dus ik: je denkt toch niet dat ik een paar van die knutselaars in mijn auto laat rijden? Dan laten we 'm op jouw kosten weg slepen :mad:

Dus ik vraag aan die "fijne" gozer: waar is het ijkingsrapport van dat die tintman? Die kon ie niet overleggen........en mijn auto wordt opeens NIET in beslag genomen? Dus ik tussen neus en lippen verteld hoe ik daar over dacht, en met een bekeuring van 160 euro (shit, hóóg!!!) mijn weg vervolgd.

Vind het zowiezo vreemd: de auto rijd zo al minstens 4 jaar rond, 6 weken terug nog gemeten, en nu dit.

Maar goed, ga eerst dat rapport opvragen, en daarna in beroep, zeker weten

imag0099j.jpg

witte atsjes staan hem mooi man:o

en ze moeten gewoon iemand aanhouden waar ze tegen kunnen zeuren omdat ze de rest van de dag geen reet gedaan hebben.

zou ook in beroep gaan want dit slaat nergens op:fy1

zijn ze nog steeds aan het zeuren over die ramen :fy1 dat had ik 4 jaar geleden ook al ben er ook een paar keer mee aangehouden en toen was de meting ook goed ben zelfs een keer hier naar het buro geweest om navraag te doen van hoe het zat en toen was het ook goed.

weet natuurlijk niet of de wet op dit moment is aan gepast bij toen.

maar het er af halen gaat je niet lukken het is geen folie maar het is gecoat !!

heb die ruiten toen die tijd zo gekocht en kijk maar goed er is geen beginnetje te krijgen hoor.

leuk dat je ook weer naar sevenum gaat dan kan ik hem weer bekijken :D

origineel gepost door geetjecoupeetje

zijn ze nog steeds aan het zeuren over die ramen :fy1 dat had ik 4 jaar geleden ook al ben er ook een paar keer mee aangehouden en toen was de meting ook goed ben zelfs een keer hier naar het buro geweest om navraag te doen van hoe het zat en toen was het ook goed.

weet natuurlijk niet of de wet op dit moment is aan gepast bij toen.

maar het er af halen gaat je niet lukken het is geen folie maar het is gecoat !!

heb die ruiten toen die tijd zo gekocht en kijk maar goed er is geen beginnetje te krijgen hoor.

leuk dat je ook weer naar sevenum gaat dan kan ik hem weer bekijken :D

Da's lekker K.U.T. :o Dus ik kan ook nog op zoek naar 2 andere ramen. Ik ga eerst de ramen elders opnieuw laten meten, kijken of dat wat uitmaakt. Zijn álle ruiten gecoat? Sevenum is niet geheel zeker, heb dan de gehele week consignatiedienst, ga nog even proberen te ruilen.

Breek me de bek niet open over de hufterigheid van de 'varkens' zoals ze ze in het Engels noemen!!:fy1:fy1:fy1

Als je ze nodig hebt zijn ze nergens te bekennen :sleeping, of beweren ze dat ze niets voor je kunnen doen :vertag en als je niets vermoedend denkt aan alles te voldoen gaan ze je ergens op pakken wat nergens op slaat!!!

:wtf

Ik hou het op een wit voetje halen bij de baas, of een puntje meer voor een functioneringsgesprek, meer niet. Die klootzakken zijn de grootste hielenlikkers die er in dit land zo ongeveer rond lopen!!:swear

Als het over 'politie' gaat, ja dan wordt ik ineens een grote haatsmurf!

:jerry

En terecht ook, ik heb akkevietjes gehad waar een heel korps voor omver is geworpen na rechtzaken! Totaal verkeerd (en corrupt!) handelen, spul wat hier in dit land gewoon de doofpot in gaat!! Nee als ik kon kiezen waar mijn belastinggeld naar toe ging zou de politie wel het laatste zijn!!!!:fy1

Ehhrrmehrm... voor ik helemaal doordraaf, mooie wagen nog steeds!! Inderdaad varkens pootjes thuis laten! Takkes af!!

:jerry:jerry:jerry:jerry

origineel gepost door nova....

Stelletje prutsers :argue :puke

Ga boeven vangen!!

dat durven ze niet...

daarom staan ze daar met 6 man auto,tjes aan te houden en brommers...

of achter een struik met de lassergun:puke:puke:puke:puke

origineel gepost door larsjeG40

jij werkt zker ook bij corus of nie? met je consignatiedienst? ja, ben "procesoperator" en zit tevens bij de brandweer.

En nee, de velgen deden ze niet moeilijk over, als de rdw erbij geweest was waarschijnlijk wel.

origineel gepost door Vinci

Breek me de bek niet open over de hufterigheid van de 'varkens' zoals ze ze in het Engels noemen!!:fy1:fy1:fy1

Als je ze nodig hebt zijn ze nergens te bekennen :sleeping, of beweren ze dat ze niets voor je kunnen doen :vertag en als je niets vermoedend denkt aan alles te voldoen gaan ze je ergens op pakken wat nergens op slaat!!!

Ik hou het op een wit voetje halen bij de baas, of een puntje meer voor een functioneringsgesprek, meer niet. Die klootzakken zijn de grootste hielenlikkers die er in dit land zo ongeveer rond lopen!!:swear

En terecht ook, ik heb akkevietjes gehad waar een heel korps voor omver is geworpen na rechtzaken! Totaal verkeerd (en corrupt!) handelen, spul wat hier in dit land gewoon de doofpot in gaat!! Nee als ik kon kiezen waar mijn belastinggeld naar toe ging zou de politie wel het laatste zijn!!!!:fy1

Ehhrrmehrm... voor ik helemaal doordraaf, mooie wagen nog steeds!! Inderdaad varkens pootjes thuis laten! Takkes af!!

Ik ben het helemaal met je eens

We laten knappe koppen de wet maken, en vervolgens laten we een paar jongetjes, met een hele lage opleiding, en een heel laag iq de wet uitvoeren, en dan geven we ze ook nog een wapen zodat ze op een strandfeest een onschuldige jongen neer kunnen schieten.(Robby van der Leeden)

En als ze een jointje gerookt hebben moeten ze een klein meisje vermoorden.(Patrick V vs Milly Boelen)

Stond vd week nog in de krant dat ze niks leren op hun opleiding, stelletje pannekoeken zijn het.

origineel gepost door geert666

We laten knappe koppen de wet maken, en vervolgens laten we een paar jongetjes, met een hele lage opleiding, en een heel laag iq de wet uitvoeren, en dan geven we ze ook nog een wapen zodat ze op een strandfeest een onschuldige jongen neer kunnen schieten.(Robby van der Leeden)

En als ze een jointje gerookt hebben moeten ze een klein meisje vermoorden.(Patrick V vs Milly Boelen)

Stond vd week nog in de krant dat ze niks leren op hun opleiding, stelletje pannekoeken zijn het.

(niet helemaal on topic, maar is mijn eigen topic :P )

Die gozer op het strand die stond voorop, was een bekende in de scene, en heeft in mijn ogen gewoon een keer pech gehad. Ik ben geen fan van de politie, maar ook hun willen sávonds terug naar hun gezin.......Die jongen op het strand heeft precies gekregen wat ie verdiende, ze hadden er van mij veel meer mogen neer schieten

origineel gepost door 2000

origineel gepost door geert666

(niet helemaal on topic, maar is mijn eigen topic :P )

Die gozer op het strand die stond voorop, was een bekende in de scene, en heeft in mijn ogen gewoon een keer pech gehad. Ik ben geen fan van de politie, maar ook hun willen sávonds terug naar hun gezin.......Die jongen op het strand heeft precies gekregen wat ie verdiende, ze hadden er van mij veel meer mogen neer schieten

Je weet niet waar je over praat:thumbdown

Ik weet wel dat die jongen voorop liep tussen honderden relschoppers, wat deed hij daar? Hij had daar als feestganger niets te zoeken. En nee, ik weet niet waar ik over praat, ik weet alleen wat ik gelezen heb in diverse docu's en rapporten die op het net staan.

Terug
Naar boven