• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra A contactslot

heb een monteur gesproken van opel en die zei tegen mij dat ik dat blok wat erin zit naar beneden moest drukken en dat die dan klik zegt, nou heb ik dat net geprobeert maar aan de linkerkant zit er een palletje wat eerst ingedrukt moet worden voor ik het zaakje naar beneden kan drukken waardoor het vast moet zitten en dat doet het dan ook voor ongeveer 3 seconden :S iemand die mij kan helpen om weer vrolijk te worden van mijn vectra? :( en even naar de garage brengen zit er ook niet in omdat het slot eruit is :S

Kan even kijken of ik wat scans uit het handboek kan halen?

Als goed is heb ik jou ook in m'n msn staan, dus dan kan ik die scans wel doorsturen

Als goed is heb ik jou ook in m'n msn staan, dus dan kan ik die scans wel doorsturen

origineel gepost door kimmiej666

hey, nee volgensmij heb je mijn msn nog niet :) zal je even een u2u sturen. Dankje voor de moeite alvast :)

hey, nee volgensmij heb je mijn msn nog niet :) zal je even een u2u sturen. Dankje voor de moeite alvast :)

Is goed ga ik ff m'n handboekkie pakken :)

super! ik ben de moed al langzaam aan het opgeven dus hoop echt dat ik daar wat aan ga hebben. Rijd nu in een swift rond die enorm gevaarlijk is volgensmij, ik durf er geen snelweg mee te rijden in ieder geval :(

dit is het slot

mov00318.jpg

dit kan ik naar beneden drukken (gaat dat achterste gedeelte in zijn geheel mee

mov003182.jpg

en dit pinnetje kan ik indrukken

mov003183.jpg

sorry voor slechte kwaliteit maar zijn vanavond gemaakt met mijn telefoon..

Is goed ga ik ff m'n handboekkie pakken :)

super! ik ben de moed al langzaam aan het opgeven dus hoop echt dat ik daar wat aan ga hebben. Rijd nu in een swift rond die enorm gevaarlijk is volgensmij, ik durf er geen snelweg mee te rijden in ieder geval :(

dit is het slot

mov00318.jpg

dit kan ik naar beneden drukken (gaat dat achterste gedeelte in zijn geheel mee

mov003182.jpg

en dit pinnetje kan ik indrukken

mov003183.jpg

sorry voor slechte kwaliteit maar zijn vanavond gemaakt met mijn telefoon..

Moet juist eraf zijn he...

Maar je moet in principe het cilinderslot op stand 1 zeg maar erin steken. En daarna terug draaien naar stand 0. Wel het eerder ingestoken staafje aan de zijkant eruit halen... Anders vergrendeld hij niet...

Maar je moet in principe het cilinderslot op stand 1 zeg maar erin steken. En daarna terug draaien naar stand 0. Wel het eerder ingestoken staafje aan de zijkant eruit halen... Anders vergrendeld hij niet...

origineel gepost door Aapje

owk.. dat was mij dus niet verteld :swear wat kan ik op dit gesloopt hebben?

Terug
Naar boven